stotteren verholpen maurice?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 21:44 #54110 door
Hej Maurice, hoe zit het nou, is je lpg stotter verholpen (zie forum twee weken terug)? We zijn benieuwd. Wat was het nou?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-11-2004 12:51 #71222 door
Beantwoord door in topic stotteren verholpen maurice?
hee Michiel,
Het is weer een heel verhaal. Ik had hem bij Gert Harteveld (van regio West)gebracht 2 nov jl.. Bleek dat hij zijn pols had gebroken, derhalve ging het feest niet door.
Het vraagt nog even geduld. Ik krijg overigens steeds meer de indruk dat hij op gas te arm staat afgesteld, aangezien hij koud nog slechter loop op gas. Gebrek aal choken op gas. Dat wil nl. niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-11-2004 09:08 #71221 door
Beantwoord door in topic stotteren verholpen maurice?
Als je twijfelt aan de afstelling van je gas, zou ik deze eerst even nameten bij een garage. Ook een oude rot zal dit moeten doen, daar heb je de noodzakelijke apparatuur voor.
Bij een juiste afstelling en warme motor, kan je vervolgens je gas nog een beetje knijpen. Pak hiervoor de moer op de slang van verstuiver naar carburateur en werk per half slagje tot hij teveel begint te stotteren (half slagje weer terug).
Maar knijp ook niet teveel, anders verbrand je je kleppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-11-2004 08:01 #71220 door
Beantwoord door in topic stotteren verholpen maurice?
Dat zijn nuttige tips!
Ik ga nog maar eens zelf aan de gang

Dank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2004 21:36 #71219 door
Beantwoord door in topic stotteren verholpen maurice?
ik heb de synchronisatie nu op gehoor gedaan, niet met vacuum meters. Gasstang van één carb 1 slag versteld. Dat scheelde al, verder gas iets rijker en staionair weer iets lager zo'n 850 rpm Het nadieselen is nu ook over. komende week even aankijken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.