verdamper 2

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-11-2004 12:52 #54033 door
verdamper 2 is gemaakt door
Bedankt iedereen voor de antwoorden (zie vraag vorige week)
Ik ga de choke uit mijn verdamper draaien en schoonmaken. Nog een vraag: heeft een verdamper verder onderhoud nodig? Ook schommelt het toerental een beetje stationair, kan dit het membraam zijn? Mocht deze stuk zijn, welke klachten krijg je dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-11-2004 18:20 #71637 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Bij mij schommelt het toerental ook stationair, maar ik heb me daar nooit zorgen om gemaakt, vind het wel leuk karakteristiek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2004 10:32 #71636 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Tja, maar da's nog geen antwoord op mijn vraag ;-)
Maak me ook geen zorgen, maar Alles aan die k%$#e auto is nieuw, echt alles, behalve de gasinstallatie, die is nog van voor de restauratie (6 jaar Oud)Dus waar krijg ik het eerst problemen? Daar dus, logisch. Ik ebn inmiddels zover dat deze auto rijd als een nieuwe, geen krakje geen rammeltje....dus wordt dan een beetje verdrietig van zoiets..... ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2004 10:37 #71635 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Oh ja. De choke knop inmiddels schoongemaakt en deze doet het inmiddels weer perfect....dank jullie wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-11-2004 20:04 #71634 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Een van de eerste tips die ik kreeg toen ik een amazon ging rijden was: laat je niet gek maken, rustig doordenken en stap voor stap aan de slag.
En eh, nooit je auto "k%$#e auto" noemen, dat vind ze echt niet leuk met alle gevolgen vandien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-11-2004 23:09 #71633 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Tja, das waar.......heb mijn excuses inmiddels al aangeboden.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2004 21:55 #71632 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Zal ze waarderen.
Overigens, ik heb dit geleerd in Finland waar een bejaarde Opel het met - 40 toch altijd goed haar best deed voor haar even bejaarde eigenaar. Bij vreemden had ze altijd kuren en ik begreep nooit waarom ... totdat ik de eigenaar haar 's avonds een kusje zag geven + klopje op haar motorkap.
Echt, ik verzin het niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2004 12:36 #71631 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Ja, ik weet hoe het werkt, soms laat ik ze duidelijk merken dat IK de baas ben.....afgelopen week begint mijn uitlaat te rammelen in de eerste pot.....duidelijk antwoord lijkt me ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2004 19:13 #71630 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Tja, niet zo'n lekker antwoord en nog een beetje kostbaar ook.
Kijk even rond op marktplaats, met een beetje geluk ben je stukken goedkoper uit dan bij de uitlaat-boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2004 08:50 #71629 door
Beantwoord door in topic verdamper 2
Heb al gekeken, bij Volvo-klassiekers in Barneveld. Originele pot E 61,- en imitatie E 45,- excl. Vindt ik niet echt duur moet ik zeggen. Haalde voorheen wel eens wat bij Scandcar maar die zijn naast duur(der) met veel dingen ook wat op hun gezicht gegaan bij mij wat service betreft...MArtens in Deurne is prima maar wat ver weg voor mij (vanuit Utrecht)...tja en mijn schoonvader is inmiddels gestopt met zijn onderdelen-verkoop, heeft nog erg veel liggen maar net geen uitlaat meer....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.