carburateur revisie

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2005 13:32 #53327 door
carburateur revisie is gemaakt door
Wie weet een goed adres om een set strombergs te laten reviseren?

Alvast bedankt

Peter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2005 14:13 #75228 door
Beantwoord door in topic carburateur revisie
Ik heb een hoge pet op van BCCP in Gramsbergen, Postbus 3 7783ZG.
Mij gaven ze uitstekende adviezen en bezorgden me ze onderdeeltjes voor mijn SU's. De nota bleek veel lager dan afgesproken want i.p.v. nieuw stuurden ze gereviseersde onderdelen (niet van nieuw te onderscheiden)

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2005 17:41 #75227 door
hoi peter, het ligt eraan waar je woont, in het westland zit Jan Ooms, die heeft het voor mij laatst gedaan; perfect werk.
een ruil-caburateur via de VOD is ook een optie, je ruilt dan je oude in voor een totaal gereviseerde van het zelfde model.
jaco

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2005 20:59 #75226 door
Peter, je hebt het over een set - dus neem ik aan dubbele Strombergs. Dan kun je eigenlijk alleen goed bij de eerder genoemde bedrijven (BCCP, Jan Ooms). VOD e.a. hebben alleen revisie kits voor een enkele Stromberg. Alternatief is zelf doen - onderdelen bestellen bij of BCCP of rechtstreeks bij de fabrikant Burlen ( www.burlen.co.uk ). Enige echte probleem dat je dan tegen kan komen is als je vaste ipv verstelbare sproeiers hebt- om de vaste sproeiers te vervangen heb je speciaal gereedschap nodig om de oude eruit en de nieuwe erin te persen en af te stellen.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2005 09:34 #75225 door
Over het algemeen ben ik heel tevreden over het VOD, maar de ruil Stromberg vond ik niet geweldig. Hij is gestraald, maar ik weet niet wat voor straalmiddel ze hebben gebruikt, hij voelt erg ruw. Hij houdt zo erg makkelijk vuil vast. En de schroefgaten voor het luchtfilter waren helemaal gestript. Daar heb ik recoils ingedraait.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2005 13:04 #75224 door
Slubo in doetinchem, of Bccp in Gramsbergen, die overigens wel aan de prijs zijn.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD