gas instalatie

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2005 21:40 #53006 door
gas instalatie is gemaakt door
Wat kost het om een gas installatie te laten inbouwen in een amazon?
Zijn er nog dingen om op te leten, of maakt het niets uit waar je hem in laat bouwen?
Is de gas installatie zelf (dus niet de kop) aan slijtage onderhevig?

gr. Joep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-09-2005 22:05 #76629 door
Beantwoord door in topic gas instalatie
Een gasinstallatie kost vanaf de 750 euro, maar volgens mij moet je heel lang zoeken voordat je iemand met die prijs hebt gevonden, ga eerder uit van rond de 850. Een gasinstallatie slijt praktisch niet, al wil de verdamper wel stuk gaan door corrosie aan de binnenkant (komt volgnes mij niet vaak voor). <br> Wat verder nog stuk kan is je safety relais. <br> De kop slijt afhankelijk van je rijgedrag. M`n vader reedt zonder problemen meer dan 100.000 km op de originele motor op gas, en ook de nieuwe eigenaar zal daar vast weer een flink aantal bijgereden hebben. <br> Voorwaarden: rustig rijden en kleppen altijd bijstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-09-2005 11:08 #76628 door
Beantwoord door in topic gas instalatie
Ik heb net een gasinstallatie laten inbouwen in mijn P1800S met dubbele carburateur. Heb ik in Rotterdam laten doen en kostte 950 euro.
Elders was het iets goedkoper (850 euro) maar dan moest ik voor die 100 euro wel heel erg gaan omrijden. Je kunt er bovendien niet ff opwachten. Maar er was ook een bedrijf dat 1200 euro vroeg dus rondkijken en informeren heeft zin. De prijzen lopen zeker uiteen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-09-2005 12:01 #76627 door
Beantwoord door in topic gas instalatie
Als je niet zoveel rijdt, zou je ook voor een tweedehands installatie kunnen gaan, scheelt aanzienlijk in de prijs. Zoek op google voor adressen.
Natuurlijk is er weer commentaar op tweedehands maar volgens mij zijn die installaties gewoon goed. Als het slecht spul zou zijn, zou zo'n bedrijf echt niet bestaan. En onze autos' zijn toch ook allemaal tweede- of zelfs derdehands.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-09-2005 12:12 #76626 door
Beantwoord door in topic gas instalatie
Mar hoe zit het bij een amazon die zeg 10 jaar een gas installatie heeft; zijn de gasleidingen van de tank naar de motor onverslijtbaar? moet je die niet eens in de zoveel jaar vervangen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.