inhouden bij lage toeren op benzine
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2005 14:22 #52944
door
inhouden bij lage toeren op benzine is gemaakt door
Mijn combi rijd perfect op gas maar houdt in op benzine bij lage toeren.
de auto heeft een zenith carb. Hoe ik de mengsel schroef ook stel bij lage toeren lijkt het of de auto inhoud. Auto trekt echter perfect op en op toeren rijdt hij ook goed. Weet iemand waar het aan kan liggen?
de auto heeft een zenith carb. Hoe ik de mengsel schroef ook stel bij lage toeren lijkt het of de auto inhoud. Auto trekt echter perfect op en op toeren rijdt hij ook goed. Weet iemand waar het aan kan liggen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2005 14:30 #76964
door
Beantwoord door in topic inhouden bij lage toeren op benzine
Op het moment dat je gas geeft, moet het acceleratiepompje extra benzine inspuiten. Werkt dat nog?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2005 16:01 #76963
door
Beantwoord door in topic inhouden bij lage toeren op benzine
Heb ik ook gehad bij mijn vorige Amazon combi. Reed perfect op toeren, bij lage toeren belabberd en stationair sloeg hij af. Bleek een versleten zenith carb. te zijn: zoog door een uitgelubberd gaatje van de gasklep-as valse lucht aan (en lekte ook wat benzine).
RC.
RC.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2005 18:26 #76962
door
Beantwoord door in topic inhouden bij lage toeren op benzine
Heb van 2 carburateurs 1 goede gemaakt met nieuw pakkingsetje. Gasklep van carb.1 bij carb.1 gehouden en vastgedraaid met borglijm ertussen. Acceleratiepomp werkt goed (hij trekt ook goed op houd dan niet in) en carb. lekt niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2005 11:31 #76961
door
Beantwoord door in topic inhouden bij lage toeren op benzine
Normaal zou ik zeggen ontsteking. Maar aangezien het met lpg niet gebeurd, moet het in je carburateur zitten. Het kan dus toch niet anders dan dat het de carburateur is. Die zeniths zijn toch minstens 40 jaar oud. Kan het zijn dat de vlotternaald niet helemaal goed staat waardoor hij een beetje meer blijft afsluiten dan nodig? Indien je er niet uitkomt gewoon eens bij een goede carburateurspecialist langsgaan. BCCP of zo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.