uitlaat

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-05-2006 16:46 #52220 door
uitlaat is gemaakt door
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Vier maanden geleden is de voorste demper van onze Amazone afgebroken ter hoogte van de voorpijp, dus het voorste stukje pijp dat aan de demper zit is finaal afgebroken. Een nieuwe demper geplaatst, en nu, na vier maanden is het weer zover, wederom op dezelfde plaats gebroken. Alles hangt in de rubbers zoals het hoort. Is er iemand die dit ook eens heeft meegemaakt, of heb ik gewoon pech, misschien een maandagmorgendemper ? Groet, Tinus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-05-2006 17:14 #80706 door
Beantwoord door in topic uitlaat
Tinus, zitten de scheuren aan de zelfde kant van de buis? Weet je zeker dat je geen spanningen in het systeem hebt gelaten? Ook 'draai'-spanning kan er voor zorgen dat het zaakje gaat scheuren. <br>
Een andere mogelijkheid is veel te slappe (of losse) motorrubbers, waardoor alles te veel heen en weer beweegt, en de uitlaat te het niet bij kan benen. <br>
Gr. Ben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-05-2006 11:46 #80705 door
Beantwoord door in topic uitlaat
Inderdaad, als je een uitlaat monteerd dan kun je het beste de delen vastzettenn in de volgorde eerst vóór dan verder naar achteren. Dit om spanningen te voorkomen. Mijn demper is ook al eens gescheurd, gewoon onder garantie vervangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.