opties voor onderbouw lpg in 145
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2006 22:26 #52132
door
opties voor onderbouw lpg in 145 is gemaakt door
Ik ben op zoek naar een methode om een grote LPG tank in een 145 te plaatsen. Liefst groter dan de standaard ca. 54 liter (bruto). Die heb ik nu in mijn 144 met zo'n onhandig rechthoekig benzinetankje van 24 liter. Dat wil ik niet nog een keer.
Wie weet het ei van Culumbus?
Rob.
Wie weet het ei van Culumbus?
Rob.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2006 11:45 #81133
door
Beantwoord door in topic opties voor onderbouw lpg in 145
Zelf iets van een frame maken, twee tanks er in hangen over de volle breedte tussen de kokers. de ruimte tussen de laadvloer en de benzine tank laten vevallen. Dan nog een ander benzine tankje monteren. Volgens mij moet er dan wel meer dan 54liter onder passen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2006 18:57 #81132
door
van die reservewiel tanks zijn vrij groot toch?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-06-2006 13:04 #81131
door
Nadeel blijft dan dat je weinig/geen benzine meer kunt tanken. In NL geen probleem, maar zodra je Duitsland inrijdt (als je dat zou willen) wel. In mijn 145 is de originele benzinetank dmv een extra tussenring zo'n 5 cm lager geplaatst. Daarbovenop passen dan, netjes onder de vloer, 2 LPG tankjes; totale bruikbare (80%) inhoud is 40 liter. Niet echt groot, maar in NL kun je toch op elke hoek LPG tanken!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-06-2006 16:54 #81130
door
Er zijn zgn ringtanks tot we 90 liter.zoek met google: ringtank lpg <br> Misschien past dat ipv je reservewiel of anders onder de auto Volgens mij is er wel ergens een creatieve lpg-boer te vinden....suc6