lpg tanken in duitsland

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 20:45 #51998 door
lpg tanken in duitsland is gemaakt door
Kan iemand mij vertellen of ik nog ergens op moet letten bij LPG tanken in Duitsland? De stations ga ik wel vinden dankzij de uitgebreide info op internet, en ik weet dat er een Europa-nippel nodig is in Duitsland.<br>Maar zijn er nog verschillende soorten autogas daar, waarvan ik sommige wel of juist niet in mijn standaard LPG installatie kan stoppen? Of kan alle autogas gewoon gebruikt worden?
<br>
Bedankt voor de info.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 21:04 #81858 door
Beantwoord door in topic lpg tanken in duitsland
Beste Vincent,LPG is LPG ook wel autogas genoemd.Er zijn dus geen soorten, wel merken net zoals bij benzine Sterkte bij het vinden van pompen, in sommige streken zal het zoeken worden.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2006 21:09 #81857 door
RonaldM: Ok, perfect. Dan hoef ik alleen nog de pompen te vinden. <br>
NB: Tip voor andere lpg-vakantiegangers:
<a href=" www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vlaanderen/tankstions-lpg.html "> -> lijsten met locaties LPG stations. LPG Gids aanschaffen is natuurlijk nog makkelijker, maar dat terzijde.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2006 22:31 #81856 door
LPG wordt steeds meer gangbaar in Duitsland en is redelijk te krijgen. Er is geen verschil. Europanippel moet je hebben (Hoewel ze die meestal ook wel hebben) en: je moet wellicht met 2 personen tanken, je moet nl een knop indrukken op de pomp én een pistoolgreep inknijpen, als de blokkering stuk is. Je moet het even weten, anders sta je je af te vragen of de pompinstallatie defekt is.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD