Volgorde zoekresultaten

• Vincent Kroese (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2006 16:53 #51925 door Vincent Kroese (GAST)
Volgorde zoekresultaten is gemaakt door Vincent Kroese (GAST)
Hoi, ik wil absoluut niet mierenneuken hoor, maar ik neem aan dat alle tips/kritiek op de site op prijs wordt gesteld?

Ik heb namelijk toch nog een kleinigheidje ontdekt: bij het zoeken naar berichten worden de resultaten automatisch gesorteerd op datum, uiteraard logisch, ware het niet dat de oudste berichten bovenaan in de resultatenlijst komen. Is het niet wenselijker om de meest recente berichten bovenaan te zetten en de oudste op de laatste pagina?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
18-08-2006 17:41 #82099 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Volgorde zoekresultaten
<p>Goed punt, maar waarom zet je dit bericht in de categorie brandstofsysteem? ;-) Foutje?</p><p> </p><p>Overigens zou ik ook graag zien dat het bericht waar het laatst op gereageerd is bovenaan in de lijst staat ipv dat de berichten gesorteerd staan op datum van aanmaak. Nog mooier zou zijn als je kunt kiezen hoe je de berichten gesorteerd wilt hebben: op datum van aanmaak of laatste reactie. </p><p> </p><p>Als iemand nu nog eens reageert op een oud topic, ziet niemand dit. En zo ontstaat er een wildgroei aan topics over hetzelfde onderwerp... Is dit verzoek trouwens niet al een keer gedaan??? Komt me bekend voor namelijk... ;-)</p>

• Misha Hofkes (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-10-2006 17:23 #82098 door Misha Hofkes (GAST)
Beantwoord door Misha Hofkes (GAST) in topic Volgorde zoekresultaten
<p>Helemaal mee eens !</p><p>Maar gebeurt er ook iets mee ?</p><p> </p>

• Lars Rengersen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-10-2006 20:41 #82097 door Lars Rengersen (GAST)
Beantwoord door Lars Rengersen (GAST) in topic Volgorde zoekresultaten
<p>Op zich kun je de berichten ook al bekijken op basis van geplaats in de laatste 7 dagen door op de knop "Reacties laatste 7 dagen" de klikken.</p><p>Op zich ben ik het ermee eens dat het omgekeerd wellicht handiger is, dus standaard de laatste reacties tonen en dan met een knop "Nieuwe onderwerpen laatste 7 dagen".</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD