LPG besparing ventiel

• Lars Rengersen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2006 17:10 #51783 door Lars Rengersen (GAST)
LPG besparing ventiel is gemaakt door Lars Rengersen (GAST)
<p>Op marktplaats kwam ik een advertentie tegen van een soort LPG ventiel waarvan gezegd wordt dat het het LPG verbruik verminderd. Zie auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...6-lpg-besparing.html </p><p>Nu klinkt het logisch, een ventiel dat afhankelijk van het toerental van de motor de LPG toevoer regelt.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee, werkt dit?</p><p>Groeten Lars</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Huib Wassink (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
18-10-2006 20:43 #82761 door Huib Wassink (GAST)
Beantwoord door Huib Wassink (GAST) in topic LPG besparing ventiel
<p>Als dat zo goed zou werken, waarom bouwen LPG inbouwstations dat dan niet meteen in?
Voor die paar centen meer, zouden ze dat niet laten.</p><p>Persoonlijk geloof ik er niet zo in.</p>

• Leo Staats
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-10-2006 16:37 #82760 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic LPG besparing ventiel
<p>Ik geloof niet dat het toerenafhankelijk, maar eerder belasting/ vaccuum afhankelijk werkt.</p><p>Het zou best kunnen dat een meer verfijnde LPG regeling een besparing geeft. De meeste LPG regelaars werken vrij eenvoudig in vergelijking met de carburateurs.</p><p>Misschien kan de leverencier wat voorbeelden geven van behaalde besparingen?</p><p> </p>

• Rene Brandt
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-10-2006 16:45 #82759 door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic LPG besparing ventiel
<p>zelf heb ik er ook een , voor het geld hoef je het niet te laten 17,50 euro meen ik,</p><p>de naam is ecomax en ik denk dat het wel werkt , ook bij gas loslaten wordt de gastoevoer gelijk afgesloten dus geen knallen in de uitlaat meer.</p><p>het ding is gewoon af te stellen dus volgens mij bruikbaar bij elke configuratie.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD