Inhouden Stromberg carburateur bij rijden over verkeersdrempel (
- Ernest Zethof
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
07-11-2006 09:37 #51732
door Ernest Zethof
Inhouden Stromberg carburateur bij rijden over verkeersdrempel ( is gemaakt door Ernest Zethof
Bij het "hard" rijden over een hoge verkeersdrempel houdt mijn Amazon in. Ik heb de Amazon omgebouwd naar een Stromberg en dat rijdt super, maar als ik een stevige verkeersdrempel pak, houdt hij in als of hij dan geen benzine krijgt / vlotter blijft hangen ? Bij het rustig rijden over een drempel heb ik nergens last van. Auto rijdt voor de rest 100%. iemand enige tips ? Olie in de carburateur is op peil.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees Vos
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-11-2006 15:34 #82968
door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Inhouden Stromberg carburateur bij rijden over verkeersdrempel (
<p>Verkeersdrempels zijn er juist voor om de snelheid te beperken, ze zijn dan ook zo aangelegd dat je er niet met grote snelheid overheen kunt rijden. Jou auto heeft dat kennelijk in de gaten en straft de bestuurder met een probleem. Gewoon de drempel over rijden zo als het hoort.</p><p>Vr groeten kees Vos Bennekom</p><p> </p><p> </p>
- Kees van der Heiden (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2006 08:45 #82967
door Kees van der Heiden (GAST)
Beantwoord door Kees van der Heiden (GAST) in topic Inhouden Stromberg carburateur bij rijden over verkeersdrempel (
<p>Eigenlijk lijkt het me waarschijnlijker dat er iets los zit of sluiting maakt in je ontsteking. In een carburateur zou ik niet weten wat er zo'n effect zou kunnen geven.</p><p> </p>