2X Weber 45DCOE

Lees meer
16-12-2006 15:13 #51646 door Willy Beer
2X Weber 45DCOE is gemaakt door Willy Beer
<p>Heeft er iemand bovengenoemde combinatie met een B20E - kop met een K-nokkenas? Graag kwam ik te weten welke sproeierbezetting hij of zij gebruikt?</p><p>Alvast bedankt.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peter Grapendaal (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
20-12-2006 17:03 #83362 door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic 2X Weber 45DCOE
Willy;
als je advies wilt over je Weber configuratie dan kan ik je aanraden om lid te worden van de 1800list van Yahoo. Is wel in het Engels maar daar zitten echte Weber guru's op die al je vragen kunnen beantwoorden. Er is daar al heel veel over Webers, SU's en Stromberg carburateurs geschreven, met de zoekfunctie alleen al vind je vast al je antwoorden. Lid worden is gratis.autos.groups.yahoo.com/group/1800list/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bert Blockx (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-12-2006 13:49 #83361 door Bert Blockx (GAST)
Beantwoord door Bert Blockx (GAST) in topic 2X Weber 45DCOE
<p>wel in het zweeds uit de catalogus van kg trimning</p><p>kamaxel D, K ,KG10 ,KG002 ELLER KG 003 . Motorvolum2l / 23l .</p><p>halsring <strong>36</strong></p><p>spridare <strong>3,5t ill 4,5</strong></p><p>Emulsionror <strong> F2 / F16</strong></p><p>luftmunstycke <strong>180</strong></p><p>huvudmunstycke <strong>130 till 145</strong></p><p>lagfartsmunstycke <strong> 55F8</strong></p><p>acc munstycke <strong>35till40</strong></p><p>pumpventil (bottenventil) <strong>70till50</strong></p><p>nalventil <strong>175til200</strong></p><p>flottorniva messing <strong> 8</strong></p><p>flottornivo plas <strong> 11till14</strong></p><p>groeten bert</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-01-2007 08:15 #83360 door Willy Beer
Beantwoord door Willy Beer in topic 2X Weber 45DCOE
<p>Hartelijk bedankt voor beide reacties, ze waren beide heel nuttig voor mij.</p><p>PS: de sproeierbezetting kwam vrijwel volledig overeen met wat Blockx schreef, behalve de luchtsproeier daar zit bij mij maatje 165 in. Ze kwam ook goed overeen met wat ik heb gevonden via de link van Peter Grapendaal. Als de P1800 volledig terug in mekaar zit gaan we testen op de weg en bijsturen vooral met behulp van de kleur van de bougies.</p><p>Mvg,</p><p>Willy</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.