LPG installatie met wat problemen

• Gudrun Heinen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2007 14:03 #51408 door Gudrun Heinen
LPG installatie met wat problemen is gemaakt door Gudrun Heinen
Ik ben in bezit van een 144, die ik uit Duitsland heb geïmporteerd. De eerste eigenaar heeft er 1974 al een LPG installatie ingezet, de tank werd in D periodiek herkeurd. Nu is het zo, dat ik mijn auto een aantal jaren geleden heb laten schorssen, omdat ik hem aan het opknappen ben. Dat project heb ik na enige pauze weer opgepakt, maar ik weet, dat er een probleem is met mijn LPG installatie: er was een lek aan de afsluitkraan op de tank zelf. De tank is leeg: die heb ik helemaal leeg laten lopen onder beheersde omstandigheden: de auto kan gewoon op benzine starten. Nu het wakker worden van mijn geliefde 144 weer in zicht is, moet ik een beslissing nemen wat betreft de LPG installatie. Kan mij iemand een tip geven? Wat zijn de regels bij de APK-keuring? Mijn standplaats is Den Haag: hebben jullie een goed adres in de buurt? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Michiel Helsloot (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2007 14:25 #84572 door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic LPG installatie met wat problemen
<p>Hallo Gudrun,</p><p>hier is een link naar de LPG eisen van de RDW:</p><p> www.rdw.nl/nl/voertuigbranche/rdw_erkenn...uw_lpg_installaties/ </p><p>Zoek evt ook op het forum even op 'RDW' en 'LPG'.</p>

• Gudrun Heinen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2007 15:14 #84571 door Gudrun Heinen
Beantwoord door Gudrun Heinen in topic LPG installatie met wat problemen
Dank je wel, Michiel. Ik wordt hier niet wijs uit: het lijkt wel of nergens 'harde' eisen staan... En de LPG-installatie zit er al in! Het gaat dus niet om een nieuwe installatie denk ik... Ik ga nog even verder zoeken maar als jullie nog meer weten - graag!

• Gudrun Heinen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2007 15:15 #84570 door Gudrun Heinen
Beantwoord door Gudrun Heinen in topic LPG installatie met wat problemen
Dank je wel, Michiel. Ik wordt hier niet wijs uit: het lijkt wel of nergens 'harde' eisen staan... En de LPG-installatie zit er al in! Het gaat dus niet om een nieuwe installatie denk ik... Ik ga nog even verder zoeken maar als jullie nog meer weten - graag!

• Michiel Helsloot (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2007 15:47 #84569 door Michiel Helsloot (GAST)
Beantwoord door Michiel Helsloot (GAST) in topic LPG installatie met wat problemen
<p>Pardon, je het gelijk; hier wordt je niet veel wijzer van.</p><p>Probeer deze eens:</p><p> www.vogelsautogas.nl/content.asp?id=4 </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD