LPG installatie afkoppelen in Volvo P-133

• Onno van der Veer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2007 20:09 #50827 door Onno van der Veer
LPG installatie afkoppelen in Volvo P-133 is gemaakt door Onno van der Veer
<p>Geacht forum,</p><p>Mijn Volvo P-133GT rijdt nu nog op LPG maar ik wil bij wijze van test de LPG venturi demonteren en voorlopig alleen op benzine gaan rijden, enkele SU carburateur op B20B motor, om te kijken of dit quo acceleratie beter bevalt, de LPG installatie wil ik gedurende de testperiode nog niet verwijderen. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de LPG installatie tijdelijk op een veilige manier buitengebruik te stellen.</p><p>Met vriendelijke groet,</p><p>Onno van der Veer.</p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marcel van Genderen (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-10-2007 20:32 #87113 door Marcel van Genderen (GAST)
Beantwoord door Marcel van Genderen (GAST) in topic LPG installatie afkoppelen in Volvo P-133
<p>Hallo Onno,</p><p>Misschien is het een idee om de tank eerst leeg te rijden, en dan het lpg mengstuk ertussenuit halen en inpakken , en dan de stroom eraf halen, kan er volgens mij weinig geburen, uiteraard op eigen risico.</p><p>vriendelijke groet M.van Genderen</p>

• Eric van den Ende (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
27-10-2007 22:43 #87112 door Eric van den Ende (GAST)
Beantwoord door Eric van den Ende (GAST) in topic LPG installatie afkoppelen in Volvo P-133
Ik zie het probleem niet. Heeft niet elke gasinstallatie een keuzeknop voor gas of benzine? Zet je hem toch gewoon op benzine.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD