Kunststof binnenscherm Amazon
- Piet Boer
- Junior lid
-
Minder
Meer
05-11-2007 20:25 #50791
door Piet Boer
Kunststof binnenscherm Amazon is gemaakt door Piet Boer
<p>Op de Volvo beurs zag ik nieuwe kunststof binnenschermen voor de Amazon. Heeft iemand hier al ervaring mee? Hoe is de pasvorm, zijn ze makkelijk te monteren?</p><p>Groet, Piet</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timo Van de Kasteele (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-11-2007 22:01 #87310
door Timo Van de Kasteele (GAST)
Beantwoord door Timo Van de Kasteele (GAST) in topic Kunststof binnenscherm Amazon
<p>Hoi Piet,</p><p>Binnenschermen zijn de uitkomst tegen de alsmaar weg rottende voorschermen. Heb zelf ervaring met de aluminium binnenschermen van Huke Basart. Deze schermen hebben een perfecte pasvorm en zijn eenvoudig te monteren. Allereerst je auto opkrikken, wiel eraf, even passen zonder de rubberafdichtingen aan de zijkant, vervolgens met de rubbers eromheen. Kwestie van even pielen en ze zitten. Vervolgens zet je ze aan de voorkant vast met een beugel. Aan de achterkant zit het scherm aan je spatlap bevestigd. Echt een uitkomst. Je had ze op de beurs moeten kopen, kreeg je flinke korting. Ik geloof 130 euro voor alle vier (voor en achter)... </p><p>Als je benieuwd bent naar foto's kan ik die mailen. </p><p>Groeten,</p><p>Timo</p>
- Piet Boer
- Junior lid
-
Minder
Meer
05-11-2007 22:44 #87309
door Piet Boer
Beantwoord door Piet Boer in topic Kunststof binnenscherm Amazon
<p>Halllo Timo,</p><p>De aluminium binnenschermen van Huke Basart heb ik enkele jaren geleden al op mijn Amazon gemonteerd dus die ken ik. Nu zag ik hele nieuwe plastic binnenschermen o.a. bij Nordicar, deze leken me ook wel handig, alleen de vraag is of ze goed passen.</p>
- Rob Kooi (GAST)
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
06-11-2007 17:32 #87308
door Rob Kooi (GAST)
Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77
Beantwoord door Rob Kooi (GAST) in topic Kunststof binnenscherm Amazon
<p>Hallo Piet,</p><p>Heb zelf bij Volvo-klassiekers deze kunststof binnenschermen gezien. Deze waren geplaatst op een sedan. Pasvorm is meer dan perfect en in mijn ogen beter dan de aluminium schermen. Het rij vuil blijft n.l. echter geheel buiten het voorscherm. Deze klant had deze binnenschermen alleen voor geplaatst. Qua prijs ook zeer interessant. Wanneer ik zelf tot deze actie overga ga ik zelf absoluut voor deze kunststof variant.</p><p>Groet Rob</p><p> </p>
Ama Favorit '67, Kawa Z650 '77
- Chris van Dam (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2007 11:02 #87307
door Chris van Dam (GAST)
Beantwoord door Chris van Dam (GAST) in topic Kunststof binnenscherm Amazon
<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik heb ze nu een paar weken in mijn voorschermen zitten en bevallen prima. Montage is erg gemakkelijk.</p><p> </p><p>gr. Chris</p>