Alternatief Rubber achterklep 1800E
- Han Kops
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
24-12-2007 16:22 #50682
door Han Kops
Alternatief Rubber achterklep 1800E is gemaakt door Han Kops
<p>Wie weet er of er nog andere aanbieders zijn van de rubbers voor de achterklep van een 1800E? </p><p>Een tijd terug kreeg ik van Peter Grapendaal de tip dat deze alternatieve rubbers er zouden moeten zijn. Deze werden bv via Ebay verkocht (item ebay# 290141143570) en zouden beter zijn dan de originele. Het item staat nog op ebay, maar is niet meer beschikbaar in de verkoop. Wel jammer daar het inderdaad een stuk beter oogt dan de orginele rubber. </p><p>Weet iemand of de verbeterde rubber ook in nederland verkrijgbaar is? </p><p>grtjs, Han
</p>
</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Theo Rutten
- Senior lid
-
Minder
Meer
24-12-2007 19:10 #87781
door Theo Rutten
Beantwoord door Theo Rutten in topic Alternatief Rubber achterklep 1800E
<p>Ik zou de verkoper eens contacteren, ik ben er vrij zeker van dat hij er nog heeft, alleen staan ze niet op eBay...</p>
- Peter Grapendaal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-12-2007 23:08 #87780
door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic Alternatief Rubber achterklep 1800E
<p>Hoi Han;</p><p>Hij maakt ze zelf op maat, en als hij weer voorraad heeft zet hij ze op Ebay. Stuur hem een berichtje, dan weet je wanneer hij ze weer heeft. Het is volgens mij een gewone Volvo liefhebber die dit bedacht heeft en verkoopt naast zijn werk.</p><p>Ik denk dat het zeker de moeite loont, helemaal met deze extreem lage $$-koers! Deze rubbers zijn van een veel betere kwaliteit en pasvorm als de originele. Hij heeft ook de rubbers voor de motorkap, de deuren en de raamgeleiders, en die zijn ook erg goed. Die raamgeleiders hoef je niet meer vast te zetten met die enorme nieten, dat scheelt de helft van het werk. En nee, ik heb geen aandelen;)</p>
25-12-2007 10:15 #87779
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Alternatief Rubber achterklep 1800E
<p>Ook in NL zijn goede 'rubber' alternatieven verkrijgbaar, overigens moet ieder rubber even zetten voordat de deksel goed dichtgaat. Dus de rubbers in het VOD zijn ook prima !! </p><p>Bij mijn E zat de deksel pas lekker na 4 jaar, dus enig geduld is op zijn plaats.</p><p>Als je vaker zo'n rubber monteert dan weet je hem iets op te spannen in de hoeken zodat hij mooi vlak komt te liggen, lijkt me een leuk klusje voor de winteravonden.....laten drogen met de kofferbak open</p><p> </p>
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Han Kops
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
25-12-2007 14:21 #87778
door Han Kops
Beantwoord door Han Kops in topic Alternatief Rubber achterklep 1800E
<p>Hmmm.... thanks allemaal. Ik ga idd eerst eens kijken of er weer voorraad is. Die rubbers op ebay zagen er geweldig uit. </p><p>grtjs, Han </p>
- Han Kops
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
02-01-2008 18:19 #87777
door Han Kops
Beantwoord door Han Kops in topic Alternatief Rubber achterklep 1800E
Joepie! het rubber is weer verkrijgbaar (nog goedkoop ook)
02-01-2008 18:37 #87776
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Alternatief Rubber achterklep 1800E
<p>Hallo Han,</p><p>Is dat in Amerika en ga je daar bestellen?</p><p>Zo ja, wellicht kunnen we dan een bestelling combineren en verzendkosten delen. Ik wil mijn 1800E na restauratie ook graag voorzien van nieuwe rubbers en een verbeterd achterkleprubber voor weing klinkt goed.</p><p>Mail me anders even op lars (at) rengersen.nl </p><p>Alvast bedankt,</p><p>Groeten Lars</p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )