Lasser

• Eise Baerends (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 17:16 #50649 door Eise Baerends (GAST)
Lasser is gemaakt door Eise Baerends (GAST)
Toen ik laatst een luidspreker draadje naar achter wou trekken kwam ik binnen bij de wielkasten wat roest tegen,
even porren met een schroevendraaier... en jawel hoor aan beide kanten flinke gaten (was dicht geplamuurd door een vorige eigenaar).
Dat moet dus gelast worden, helaas kan ik dit niet zelf. Mijn vraag luidt dan ook, weet iemand een goede (en goedkope) lasser in de omgeving van Delft?

Alvast bedankt.

Groet, Eise

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
08-01-2008 19:55 #87958 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Lasser
<p>Deze man komt naar je toe!! Ik heb goede dingen gelezen over hem.</p><p> </p><p><a target="_blank" href=" www.lasklus.nl "> www.lasklus.nl

Vakwerk en niet duur. Succes!

• Eise Baerends (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2008 21:45 #87957 door Eise Baerends (GAST)
Beantwoord door Eise Baerends (GAST) in topic Lasser
Dat klinkt goed, helaas heb ik alleen geen werkplaats waar hij aan de slag zou kunnen...

• Tonny Slingerland (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-01-2008 22:04 #87956 door Tonny Slingerland (GAST)
Beantwoord door Tonny Slingerland (GAST) in topic Lasser
<p>Ik ben momenteel een 245 uit 1983 aan het opknappen waar uiteindelijk heel wat aan gelast moest worden. Ik heb Patrick van Lasklus.nl 2 dagen aan het werk gehad bij mij in de garage.</p><p>Hij heeft zelf ook een werkplaats van waaruit hij werkt. (nabij Amersfoort). Bij gebrek aan een binnenruimte kan hij afhankelijk van de weersomstandigheden ook op straat werken.</p><p>Ik kan alleen maar positief zijn over het werk en het nakomen van afspraken. Echt een aanrader.</p><p>Groet,</p><p>Andr&eacute;</p>

• 11236-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
09-01-2008 16:47 #87955 door 11236-dummy
Beantwoord door 11236-dummy in topic Lasser
Zeg Andr&eacute;, je hebt toch niet je Amazon weggedaan he? ;-)

• Tonny Slingerland (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-01-2008 20:42 #87954 door Tonny Slingerland (GAST)
Beantwoord door Tonny Slingerland (GAST) in topic Lasser
<p>@Bas</p><p>Hoi Bas,</p><p>De Amazon heb ik nog steeds en gaat zeker niet weg. De Ama staat thans elders in opslag.</p><p> De 245 is voor 'er bij'. Als alles een beetje mee zit dan kan ie medio april de weg op. Er zit nogal wat werk aan en hij staat ook nog op zweeds kenteken. Het is de bedoeling dat deze voor dagelijks gebruik gaat dienen naast de S60 van de zaak. Je gaat voor Volvo of niet!</p><p>Hoe is het overigens? Na onze poging om het Handboek nieuw leven in te blazen ben ik wat teleurgesteld geraakt door de reacties die daarop gekomen zijn. Vandaar de totale windstilte rondom dat item. Maar dat had je inmiddels zelf ook wel begrepen denk ik.</p><p>Ik zie vast wel weer bij een van de volgende ritten. (nachtrit wellicht)</p><p>groet, Andr&eacute;</p>

• Marcel Smelter (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-01-2008 17:30 #87953 door Marcel Smelter (GAST)
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic Lasser
Eise, kun je dan niet voor ruimte zorgen. Dan ben je uiteindelijk toch nog goedkoper uit toch?

Amazon Combi '66

• Patrick Wouterse (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2008 00:12 #87952 door Patrick Wouterse (GAST)
Beantwoord door Patrick Wouterse (GAST) in topic Lasser
Waar er al niet over je gepraat word!, haha : )

@ Andre, toppie dat je zo lovend praat over me, leuk om te horen!
Lukt het met de verdere restauratie werkzaamheden?

@Bas, bedankt!

@ Eise, Als je geen ruimte heb kan je het eens proberen bij een boer, die hebben vaak plekjes voor dit soort gevallen.
Anders is een doe-het-zelf garage ook nog een optie, ff googlen voor 1 bij je woonplaats.
Je kan daar voor een redelijk bedrag een brug of gondplek huren, en met de kosten voor mij ben je dan absoluut nog veel goedkoper uit dan bij welk schadebedrijf of garage dan ook.

succes!

Mvg Patrick
www.lasklus.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD