Goedkopere RVS bumpers

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-03-2008 16:37 #88099 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Goedkopere RVS bumpers
<div style="color: rgb(0, 0, 128);"><font size="2" face="Arial">Inmiddels heb ik contact opgenomen met het VOD en zij zijn bereid <font color="#ff0000"><u>ALS EEN EENMALIGE ACTIE</u></font> de bestelling aan te vullen tot 10 sets. De levering van de bumpers wordt door hen afgehandeld (verstuurd) waarbij we zelf de verzendkosten dienen te betalen natuurlijk. Intekenen kan vanaf vandaag , en <span style="color: rgb(255, 0, 0);">sluitingstermijn is 1 April.</span></font></div><div><font size="2"><font face="Arial" color="#ff0000"><span style="color: rgb(0, 0, 128);">Wie nog mee wil doen (leden) moet dat laten weten . Hierna zijn de sets verkrijgbaar via het VOD tegen een door hen vastgetelde verkoopprijs.
Ben je geiinteresseerd stuur dan een mailtje naar Wilbert Verhoeven </span></font> <font face="Arial">vodmanager@v44.nl </font></div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• schrauwen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2011 20:28 #100928 door schrauwen
Beantwoord door schrauwen in topic Goedkopere RVS bumpers
Hallo

Ik ben Frans Schrauwen ben een544 aan het opknappen en heb nieuwe bumpers nodig maar ben geen lid van de V.K.V (kan wel lid worden als dat nodig is) maar wil ook wel mee doen met de bumpers als het mogelijk is het gaat bij mij om 544 bumpers us uitvoering Voor uit betalen als het via het vod gaat is geen probleem ergens op halen ook niet.Als het mogelijk is hoor of zie ik het wel of het voor mij intresant is.

Groeten Frans
Tel 06 10946999
Email fransschrauwen@live.nl

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-02-2011 01:32 #100936 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Goedkopere RVS bumpers
Is dit nog relevant, want volgens mijn zijn de prijzen al redelijk gezakt, het is een topic van 3 jaar geleden waar op gereageerd wordt :) :)

• Ed van der Zee
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
27-02-2011 13:37 #100949 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Goedkopere RVS bumpers
De eerste series hadden ruime toleranties op de maatbvoering..om niet te zeggen paste niet...is deze kinderziekte er nu uit ?

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

• Wilbert Verhoeven
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2011 12:44 #100986 door Wilbert Verhoeven
Beantwoord door Wilbert Verhoeven in topic Goedkopere RVS bumpers
Deze bumpers waren een klein poosje heel erg populair , maar de maatvoering was bij bepaalde modellen niet acceptabel.
Met wat geduldig passen en meten kreeg je die bumpers best wel goed op de wagen , maar bij PV bijvoorbeeld moest een steuntje worden opgezet , en bij de P1800 en de Combi bumpers (hoekstukken) was de maatvoering zo slecht dat we besloten hebben te stoppen met deze bumpers.

• Boele Braaksma
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-02-2011 17:58 #101001 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Goedkopere RVS bumpers
Bij de 1800 na veel geluk een passende set gevonden ism het VOD!

Ben benieuwd aangezien de welbekende handelaren nog wel met RVS bumpers handelen, of die van een andere leverancier komen? Of zou het woord perfecte pasvorm anders geïnterpreteerd moeten worden? ;)

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD