sierstrips katterug

• Edgar Beekhuyzen
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
16-02-2008 12:06 #50580 door Edgar Beekhuyzen
sierstrips katterug is gemaakt door Edgar Beekhuyzen
<p>Mijn vraag is:</p><p>Horen er op de spatborden van de katterug wel of geen siertrips?</p><p>Ik heb weleens gehoord dat het per bouwjaar of type verschillend is.</p><p>Wie kan hier mij duidelijkheid in geven.</p><p>Het gaat hier om een pv544/c bouwjaar 1961</p><p> </p><p>groetjes Sonja</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kees Vos
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-02-2008 11:49 #88300 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic sierstrips katterug
<p>Sonja,</p><p>Op alle 544,s horen siersrtips op de spatborden te zitten, het kan zijn dat in het verleden bij het vervangen van de spatborden de sierstrips achterwege zijn gelaten.</p><p>Bij eventueel weer monteren van de strips moet je goed opletten dat deze horizontaal worden bevestigd, je ziet wel eens 544,s met scheef gemonteerde strips op de spatborden, en dat is echt geen gezicht.</p><p>Als je wil weten hoe je auto (444 en 544) er orgineel uit moet zien, dan raad ik je aan het "PV /Duet Vademecum" geschreven door B.Th Groefsema aan te schaffen, het is te koop in het VOD.</p><p>Vriendelijke groeten Kees Vos Bennekom.</p>

• Leo Staats
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
17-02-2008 13:27 #88299 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic sierstrips katterug
<p>Het PV vademecum en ook de andere documentatie te koop bij het VOD is zeker de moeite waard.</p><p>Aleen de Duetten en P210 hadden geen sierstrips op de voorspatboorden. Ten slotte ware het sobere bedrijfsvoertuigen. Ook maar met &eacute;&eacute;n zonneklep voor de bestuurder!</p><p> </p><p>Groeten leo</p>

• Edgar Beekhuyzen
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
17-02-2008 13:33 #88298 door Edgar Beekhuyzen
Beantwoord door Edgar Beekhuyzen in topic sierstrips katterug
<p>bedankt voor jullie reactie</p><p>ik ga zeker kijken bij de VOD voor een daar overgeschreven documentatie.</p><p> </p><p>mvg sonja</p>

• Marcel van Soest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
17-02-2008 21:54 #88297 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic sierstrips katterug
<p>Sonja,</p><p> </p><p>volgens mij zijn er ook 544 types zonder sierstrippen, de zogenaamde favorit. Te herkennen aan oa een driebak en geen sierstrippen en zonder chroomlijst bij de raamrubbers.</p>

• Kees Vos
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-02-2008 21:11 #88296 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic sierstrips katterug
<p>De vraag van Sonja was: of er op sierstrips zitten op de spatborden van een 544, en dat is het geval, op alle 544,s dus ook de favorit.</p><p>De favorit had inderdaad geen sierstrips bij de voor- en achterruit en gaan klapraampjes achter, binnenin was deze auto ook wat sober afgewerkt.</p><p>Vriendelijke groeten Kees Vos Bennekom </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD