slot werkt andersom

• Arjan Weghorst
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2008 15:51 #50482 door Arjan Weghorst
slot werkt andersom is gemaakt door Arjan Weghorst
<p class="MsoNormal" style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><font face="Times New Roman" size="3">Ik heb sinds een jaar een amazone 1967 waarbij het linker portier slot/mechanisme verkeerd om werkt.( knop omhoog dicht ), veel geprobeerd maar ik kom er niet uit. Misschien heeft iemand suggesties.</font></p><p class="MsoNormal" style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><font face="Times New Roman" size="3"> </font></o:p></p><p class="MsoNormal" style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><font face="Times New Roman" size="3">Groeten Arjan </font></p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-03-2008 16:40 #88726 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic slot werkt andersom
Waarscijnlijk zit er een verkeerde cylinder in... die van de andere kant. Ik heb daar ook eens een tijd mee lopen klooien en toen bleek er een verkeerde cylinder in te zitten. Er zijn nog een paar onderdeeltjes die niet van links naar rechts uitwisselbaar zijn zoals de kapjes achterop de drukknop hier zou het ook aan kunnen liggen.

Succes!

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-03-2008 22:21 #88725 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic slot werkt andersom
<p>Alleen de cilinder is het niet ,want die kun je andersom monteren.Het zal hem dus wel in het ovale kapje achterop zitten met het bijbehorende afstelstangetje.Beide niet meer nieuw te koop.De drukkop,die l en r gelijk is kan dan ook verkeerd om zitten.</p><p>Als je bij mij in de buurt woont (oisterwijk bij tilburg) en je kunt langskomen,heb ik het zo gezien en in orde gemaakt.</p><p>niek de boer</p><p>niek de boer</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD