Alternatief voor de klemmetjes om sier- / deklijsten op een amaz
- Cander van der Veer
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
15-09-2008 09:39 #50171
door Cander van der Veer
Alternatief voor de klemmetjes om sier- / deklijsten op een amaz is gemaakt door Cander van der Veer
<p>Beste mensen,</p><p>Gisternamiddag wederom de sier-/deklijsten van de deuren verwijderd. De klemmetjes waren weer gaan roesten. Een ritueel dat zich om de twee jaar herhaalt. Goed te doen op zo`n zonnige zondagmiddag. Vroeg me alleen af of iemand al een alternatief heeft verzonnen voor die lullige klemmetjes. Ik hoor het graag.</p><p>Groet, </p><p>Cander</p><p>VAC `66</p><p>Voor de goede orde ik bedoel niet de sierstrips aan de zijkant van de auto, maar de brede strip bovenop de deur, bij het schraaprubber. </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Grapendaal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-09-2008 10:47 #89981
door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic Alternatief voor de klemmetjes om sier- / deklijsten op een amaz
<p>De klemmetjes inspuiten met vaseline, werkt prima tegen roesten. Of met een dun antiroest middel, tectyl ML bijv.</p>
- Jaap Profijt (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
20-09-2008 10:16 #89980
door Jaap Profijt (GAST)
Beantwoord door Jaap Profijt (GAST) in topic Alternatief voor de klemmetjes om sier- / deklijsten op een amaz
<span style="font-weight: bold;">Ik zou er wat Owatrol achter laten lopen,hoeven ze er ook niet af,hecht zich alleen aan roest.
Wel goed van de lak verwijderen voor het droogt.</span>
Wel goed van de lak verwijderen voor het droogt.</span>