Achterbumper combi of Sedan (amazon)

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-09-2008 22:12 #50164 door René Minnebo (GAST)
Achterbumper combi of Sedan (amazon) is gemaakt door René Minnebo (GAST)
Past een achterbumper van een sedan op een combi of zijn de hoekstukken langer van een combi.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-09-2008 19:19 #90002 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Achterbumper combi of Sedan (amazon)
De achterbumper van een combi verschillen alleen voor wat betreft de rozetten.Als je sedanrozetten op een combi plaatst ,is er ook niets aan de hand zolang je de onderste combiklep maar dichtlaat.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-09-2008 22:07 #90001 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Achterbumper combi of Sedan (amazon)
<p>Die rozetten maak ik me niet druk om, die komen er toch niet meer op. Bumpers worden uit 1 stuk gemaakt, dat wil zeggen ik las de drie delen aan elkaar (wel eerst afstellen en passen natuurlijk). Ik haal het chroom eraf en spuit ze zilver mettalic. 1 combi rozet heeft het overleefden de rest niet. Bumpers zijn qua chroom ook de mooiste niet meer.</p><p>Vindt de bumpers nog ff te duur ook de RVS, dus dit is een altenatief.</p><p> </p><p>De rede dat ik mijn vraag stelde is dat ik wel een voor en achterbumper klaar heb willen leggen als mijn gespoten bumpers per ongeluk een zoentje krijgen van een inparkerende auto. Het is en blijft spuitwerk en geen chroom, chroom is harder en kan meer hebben. Dus voor dat geld kan ik wel een paar bumpers kopen en zelf spuiten. </p><p> </p><p>Voor de liefhebber ik heb dus een combi rozet in goede staat in de aanbieding. Ze worden niet veel aangeboden en voor een prikkie gaat ook niet weg maar ook niet voor de hoofdprijs.</p><p> </p><p>Zal de ad ook wel even in de rubriek "markt" zetten.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD