RVS ruitenwisser
- Hans Van Kralingen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
12-07-2025 12:43 - 12-07-2025 20:53 #1477865
door Hans Van Kralingen
Nu was ik op zoek naar nieuwe ruitenwissers voor mijn 142. Deze heeft rechte armen 5mm.
Dat is toch niet zo eenvoudig want de meesten merken hebben wissers voor een haak arm.
Ook de Club heeft ze niet.
nu hebben we ook een boot en zag ik bij Jacht Techniek in Aalmeer mooie RVS wisser en deze passen perfect. Ik neem aan dat andere boten winkels ze ook verkopen👍🏽
RVS ruitenwisser is gemaakt door Hans Van Kralingen
Nu was ik op zoek naar nieuwe ruitenwissers voor mijn 142. Deze heeft rechte armen 5mm.
Dat is toch niet zo eenvoudig want de meesten merken hebben wissers voor een haak arm.
Ook de Club heeft ze niet.
nu hebben we ook een boot en zag ik bij Jacht Techniek in Aalmeer mooie RVS wisser en deze passen perfect. Ik neem aan dat andere boten winkels ze ook verkopen👍🏽
Laatst bewerkt 12-07-2025 20:53 door Hans Van Kralingen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Caspar Remmers
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2025 14:04 #1477866
door Caspar Remmers
Beantwoord door Caspar Remmers in topic RVS ruitenwisser
Super grappig!
Laat ik vanochtend ook net bij Vetus RVS wisserbladen terecht zijn gekomen voor mijn 145.
Bij een oldtimer rally scan ik elke auto voor RVS wissers, maar allen zijn ze te kort, op een lelijke chromen "Verre Oosten"exemplaar na.
Vanochtend dus bij Bol.com voor de grap RVS wisserbladen ingetypt en komt Vetus naar voren 41cm. Perfect!
Groeten
Caspar
Laat ik vanochtend ook net bij Vetus RVS wisserbladen terecht zijn gekomen voor mijn 145.
Bij een oldtimer rally scan ik elke auto voor RVS wissers, maar allen zijn ze te kort, op een lelijke chromen "Verre Oosten"exemplaar na.
Vanochtend dus bij Bol.com voor de grap RVS wisserbladen ingetypt en komt Vetus naar voren 41cm. Perfect!
Groeten
Caspar
- Hans Van Kralingen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
12-07-2025 20:55 #1477867
door Hans Van Kralingen
Beantwoord door Hans Van Kralingen in topic RVS ruitenwisser
Bij jacht techniek zijn ze 17,50…