achterscherm
- Hans Hoogeslag (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
01-11-2008 11:50 #50091
door Hans Hoogeslag (GAST)
achterscherm is gemaakt door Hans Hoogeslag (GAST)
<p>goede avond wie heeft er ervaring met het inlassen van een compleet achterscherm moet ik nog ergens extra op letten en kan ik hem bij de overgang achterruit kofferbak op de orginele puntlassen loshalen hij zit er hier namelijk tussen de plaat boven de kofferklep en de paat op het binnen scherm ( waar de veer van de kofferklep op zit ) tussen geklemd mijn vraag is krijg ik hem hier weer tussen en dan ook nog onder de c stijl of moet ik het orginele scherm hier een 10 cm vanaf doorslijpen </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bernard Piek
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-11-2008 14:39 #90290
door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic achterscherm
Zet er even bij wat voor auto het over gaat.
- Hans Hoogeslag (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
01-11-2008 20:08 #90289
door Hans Hoogeslag (GAST)
Beantwoord door Hans Hoogeslag (GAST) in topic achterscherm
vergeten het is een amazone 2 deurs uit 1967
- Bernard Piek
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-11-2008 18:44 #90288
door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic achterscherm
Ik ben zelf meestal geneigd zoveel mogelij originele auto te laten zitten. Als je alle puntlassen doorboort beschadig je ook het verband van de auto. De c-stijl met alle bijbehorende lassen en de platen eromheen is een dragend deel van de auto. Ik zou dus verderop doorslijpen. Wat ik ook zou doen is de auto ondersteunen op een aantal plaatsen om te voorkomen dat er iets doorzakt of vervormt. Dit is natuurlijk afhankelijk van hoever je gaat en of je ook bij of aan de chassisbalken moet werken. In ieder geval niet de auto op alleen maar de wielen zetten, dit is mijns inziens niet voldoende.