Goede plaatwerker gevonden R'dam (Noordkant e.o)
- Sven Hakbijl (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-11-2008 20:26 #50084
door Sven Hakbijl (GAST)
Goede plaatwerker gevonden R'dam (Noordkant e.o) is gemaakt door Sven Hakbijl (GAST)
Voor degeen die belangstelling heeft:
www.mobilehands.nl
. Rotterdam Schiebroek. Echt een ouderwetse vakman die zijn werk nog leuk vindt. Heeft aan mijn katterug een paar klusjes gedaan voor een heel redelijke prijs. Ik vind het een aanrader! Ik maak graag een beetje reclame voor hem.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Joan Tacx
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
06-01-2009 17:20 #90319
door Joan Tacx
Beantwoord door Joan Tacx in topic Goede plaatwerker gevonden R'dam (Noordkant e.o)
Hallo Sven,
Ik heb aan mijn amazon ook wat plekjes.
Ik ben benieuwd wat mobilehands vraagt voor het vervangen van een wiel rand aan de achterzijde van de amazon.
Het inzet stuk heb ik reeds al, ik zoek alleen iemand die dat voor een niet al te groot bedrag wil en kan doen.
De kleur verf is metalic donderrood (geen orginele Amazon kleur)
Er is gelukkig geen haast mee, maar een prijs inschatting zou fijn zijn.
Ik ben benieuwd.
Groetjes
Joan
Ik heb aan mijn amazon ook wat plekjes.
Ik ben benieuwd wat mobilehands vraagt voor het vervangen van een wiel rand aan de achterzijde van de amazon.
Het inzet stuk heb ik reeds al, ik zoek alleen iemand die dat voor een niet al te groot bedrag wil en kan doen.
De kleur verf is metalic donderrood (geen orginele Amazon kleur)
Er is gelukkig geen haast mee, maar een prijs inschatting zou fijn zijn.
Ik ben benieuwd.
Groetjes
Joan
- Sven Hakbijl (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-01-2009 19:31 #90318
door Sven Hakbijl (GAST)
Beantwoord door Sven Hakbijl (GAST) in topic Goede plaatwerker gevonden R'dam (Noordkant e.o)
Hallo Joan
Die plekjes en wiel(kast?)rand zal hij wel raad mee weten. Alleen het spuiten weet ik niet; de man is plaatwerker, en heeft geen spuitcabine. Wel geloof ik dat hij goede relaties heeft met een spuiter op hetzelfde industriegebiedje.
Ik hoop niet dat je van mij een inschatting verwachtte? Maar bel hem op of ga bij hem langs en ik weet zeker dat jullie het eens worden! Succes!
Die plekjes en wiel(kast?)rand zal hij wel raad mee weten. Alleen het spuiten weet ik niet; de man is plaatwerker, en heeft geen spuitcabine. Wel geloof ik dat hij goede relaties heeft met een spuiter op hetzelfde industriegebiedje.
Ik hoop niet dat je van mij een inschatting verwachtte? Maar bel hem op of ga bij hem langs en ik weet zeker dat jullie het eens worden! Succes!