Foto's & ervaringen kunststof binnenschermen?
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
24-11-2008 17:09 #90446
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Foto's & ervaringen kunststof binnenschermen?
Mooie velgjes Lars

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24-11-2008 20:30 #90445
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic Foto's & ervaringen kunststof binnenschermen?
Ik vind het ook wel leuke velgen, maar zijn ze 14 inch? Ze lijken een beetje ruim in de kasten te zitten?
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
24-11-2008 22:31 #90444
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Foto's & ervaringen kunststof binnenschermen?
<p>De binnenschermen voor is inderdaad een kwestie van erin klikken en vastzetten met drie parkers. Hiervoor zitten gaten voorbereid in de kunststof wielbakken. Met het monteren van achter binnenschermen heb ik geen ervaring.</p><p> </p><p>Wat betreft de velgen, dank voor de complimenten. De Wolfrace velgen op de groene (die van m'n vader) zijn wel 15 inch. Zelf heb ik (op de rode iets hoger) helaas 14 inch Wolfrace velgen zitten met ter compensatie wat hogere banden. De ruimte (bij de groene) komt wellicht door de vrij nieuwe progressieve veren in combinatie met misschien niet zo'n volle (gas)tank.</p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Frank Spanjers (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2008 23:13 #90443
door Frank Spanjers (GAST)
Beantwoord door Frank Spanjers (GAST) in topic Foto's & ervaringen kunststof binnenschermen?
<p>Hallo allemaal,</p><p>Bedankt voor jullie reacties en duidelijke foto's. Het ziet er wat mij betreft prima uit, zeker niet storend. Binnenkort de stap maar eens nemen en ze gaan aanschaffen. Zijn de in Nederland alleen via Dries Bakkenes te koop of worden ze ook door anderen verkocht?</p>
- J.T. de Boer
- Junior lid
-
Minder
Meer
27-11-2008 19:36 #90442
door J.T. de Boer
Beantwoord door J.T. de Boer in topic Foto's & ervaringen kunststof binnenschermen?
Voor een komplete set (voor en achter) 100,-
05-01-2009 17:45 #90441
door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Foto's & ervaringen kunststof binnenschermen?
<meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type" /><meta content="Word.Document" name="ProgId" /><meta content="Microsoft Word 9" name="Generator" /><meta content="Microsoft Word 9" name="Originator" /><link href="file:///C:/DOCUME~1/gert/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_filelist.xml" rel="File-List" /><!--[if gte mso 9]><xml><w:WordDocument><w:View>Normal</w:View><w:Zoom>0</w:Zoom><w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone><w:DoNotOptimizeForBrowser /></w:WordDocument></xml><![endif]--><style type="text/css"><!-- /* Style Definitions */p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}@page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}--></style><p class="MsoNormal"><span style="font-size: 10pt;">Onlangs heb ik mijn Amazon voorzien van de aluminium binnenschermen voor en achter.<o:p></o:p></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size: 10pt;">De exemplaren aan de voorzijde zijn van Lokari, passen redelijk goed en dichten ook goed af. <o:p></o:p></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size: 10pt;">De binnenschermen achter is een ander verhaal. De fabrikant is (mij) onbekend, de pasvorm is slecht (enig trimwerk is wel vereist, anders krijg je ze niet op hun plaats) en de afdichting laat ook nogal te wensen over. Maar ze zullen in ieder geval het bovengedeelte van de achterspatborden enige bescherming geven.<o:p></o:p></span></p><p class="MsoNormal"><span style="font-size: 10pt;"><!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]--><o:p></o:p></span></p>