aanrijding

• Sander Kroon (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2008 20:57 #50008 door Sander Kroon (GAST)
aanrijding is gemaakt door Sander Kroon (GAST)
<p>hallo,</p><p> </p><p>ik heb vandaag een aanrijding gehad met mijn amazone uit '65. Ik ben achterop een busje gereden en zijn trekhaak heeft mij grill doorboort. Nu is mijn vraag of het gedeelte om mijn grill heen 1 gedeelte is en of ik dat los kan halen of dat ik het uit moet laten deuken. Als ik het kan vervangen weet iemand dan wat de kosten ongeveer zijn. Alvast bedankt voor de reactie</p><p> </p><p>sander</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
22-12-2008 22:06 #90678 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic aanrijding
<p>Dag Sander,
Dat is pech hebben. het gedeelte dat tussen de twee spatborden zit is een geheel en zit met bouten vast. Ik weet iemand die dat deel nog heeft staan. Als je interesse hebt moet je dat maar even aangeven. Bij de bekende bedrijven kun je uiteraard ook terecht. </p>

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-12-2008 22:27 #90677 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic aanrijding
<p>Sander,</p><p> </p><p>Achter het front zit ook een balk, is die nog recht anders moet je deze laten richten, dit zie je gauw genoeg als je het frontje weggehaald hebt. Voor een nieuw front ben je 450 ex btw kwijt bij de bedrijven zoals nordicar maar voor tussen de 100 en 200 euro heb je al een rotvrij exemplaar, even laten stralen en klaar. En voor je grilletjes zou ik gewoon op de beurs kijken daar heb ik ze voor 5 euro per stuk gehaald.</p><p> </p><p>Veel succes</p>

• 12021-dummy
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
05-01-2009 20:50 #90676 door 12021-dummy
Beantwoord door 12021-dummy in topic aanrijding
<p>Beste Sander, Het frontje zit boven op de hoeken vast met een speednut aan het spatbord. Aan de zijkant zitten aan elke kant drie bouten die ja van onder het spatbord kunt losdraaien. Aan de onderkant zit het frontje vast met ongeveer 6 boutjes aan de spatplaat tussen front en radiateur.</p><p>Ik heb een roestvrij frontje liggen en eventueel ook nog grilletjes in de buurt van Eindhoven. Dat is voor een redelijke prijs over te nemen.</p>

PV444 - 1955

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD