auto krom????
- Foppe Talman
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-01-2009 09:52 #49895
door Foppe Talman
auto krom???? is gemaakt door Foppe Talman
Ok, vandaag een eventueel probleem gevonden,
als ik goed naar de deur kijk hangt hij flink, nu kan deze natuurlijk gesteld worden, maar als ik dat zou doen loopt de deur boven tegen he spatbord aan,
kan dit gebeuren door een slecht spatbord of misschien verkeerd gemonteerd?
of is de auto gewoon krom........ ik hoop het niet
hoe zou ik kunnen uitsluiten dat de auto krom is en is daar wat aan te doen.
alvast bedankt
als ik goed naar de deur kijk hangt hij flink, nu kan deze natuurlijk gesteld worden, maar als ik dat zou doen loopt de deur boven tegen he spatbord aan,
kan dit gebeuren door een slecht spatbord of misschien verkeerd gemonteerd?
of is de auto gewoon krom........ ik hoop het niet
hoe zou ik kunnen uitsluiten dat de auto krom is en is daar wat aan te doen.
alvast bedankt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
30-01-2009 11:43 #91203
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic auto krom????
<p>Een eerste test om te kijken of je auto krom is, is het nameten van de hartafstanden van de assen. Is deze links en rechts precies gelijk? En tevens voor en achter?</p><p>Een lijst met maten vind je op de
V44 Regio Oost site
(onder techniek):</p><p>
<font size="2">Maten Volvo
</font> <font size="2">[een lijst met allerlei maten van de Amazon modellen, in Inchmaten en omgerekend naar centimeters]</font> </p><p>Toch hoeft hij niet meteen krom te zijn als je voorscherm en deur niet netjes uitlijnen. Het kan ook zijn dat het binnenscherm vervangen is en dat die er niet goed is ingezet.</p><p>Wat voor auto is het? Amazon? 140?</p>
</font> <font size="2">[een lijst met allerlei maten van de Amazon modellen, in Inchmaten en omgerekend naar centimeters]</font> </p><p>Toch hoeft hij niet meteen krom te zijn als je voorscherm en deur niet netjes uitlijnen. Het kan ook zijn dat het binnenscherm vervangen is en dat die er niet goed is ingezet.</p><p>Wat voor auto is het? Amazon? 140?</p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Foppe Talman
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-01-2009 12:42 #91202
door Foppe Talman
Beantwoord door Foppe Talman in topic auto krom????
bedankt,
het is een 121 combi, ik zal inderdaad die maten opnemen, maar ik voornamelijk bang dat hij doorgezakt is, in dat geval zal de hartafsand dit niet verklappen.... of zie ik dat verkeerd. er is nogal veel aan gelast.
het is een 121 combi, ik zal inderdaad die maten opnemen, maar ik voornamelijk bang dat hij doorgezakt is, in dat geval zal de hartafsand dit niet verklappen.... of zie ik dat verkeerd. er is nogal veel aan gelast.
30-01-2009 12:53 #91201
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic auto krom????
<p>Nou, hij zal niet zomaar doorzakken hoor, tenzij het dak er ook af is geweest. En dan op hetzelfde moment ook grote delen uit de bodem. Auto's worden eerder krom door aanrijdingen. Controleer bijvoorbeeld even de balk die vooraan begint en onder de auto naar achteren loopt (waar het stuurhuis respectievelijk hulpstuurhuis aan zit).</p><p>Als er veel aan gelast is, denk ik eerder dat sommige delen niet goed erin zijn gezet. Hoe zijn de aansluitingen van je voorscherm verder? Dat wil zeggen met het front, de motorkap en het binnenscherm.</p><p>Heb je een foto?</p>
- Foppe Talman
- Premium lid
-
Minder
Meer
31-01-2009 18:22 #91200
door Foppe Talman
Beantwoord door Foppe Talman in topic auto krom????
bedankt voor de reactie's,
ik heb nog even gekeken het lijkt er op dat het scherm niet goed zit, dus dat het binnen scherm niet op zijn plaats zit.
geen paniek dus. misschien met wat gepast geweld weer op zijn plek te zetten.
F.
ik heb nog even gekeken het lijkt er op dat het scherm niet goed zit, dus dat het binnen scherm niet op zijn plaats zit.
geen paniek dus. misschien met wat gepast geweld weer op zijn plek te zetten.
F.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
31-01-2009 23:17 #91199
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic auto krom????
Kijk even of de balk waar je scherm op vastgeschroefd zit nog een originele is, als er een nieuwe ingelast is dan kan deze wel is scheef zijn ingelast. Dit gebeurt wel vaker men neemt te weiing tijd voor het afstellen van de losse delen en dan krijg dit soort problemen. Ik heb het recent nog gezien echt doodzonde want je auto is volledig verknald.