Minilite's: (poeder-)coaten of spuiten?
- Christian Wolthuis (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2009 19:15 #49879
door Christian Wolthuis (GAST)
Minilite's: (poeder-)coaten of spuiten? is gemaakt door Christian Wolthuis (GAST)
Ik wil mijn lichtmetelen velgen uit `78 laten opknappen. Kan iemand mij vertellen of ik ze het beste kan laten (poeder-)coaten of spuiten? Eventueel adressen in Noord Holland....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Everaerts
- Junior lid
-
Minder
Meer
06-02-2009 21:44 #91254
door Johan Everaerts
Beantwoord door Johan Everaerts in topic Minilite's: (poeder-)coaten of spuiten?
<p>Ik kies voor spuiten. 1e laag basis zilver metalic en dan 2 k blanke lak.</p><p>Dit geeft een veel mooier resultaat dan poedercoaten omdat dit nooit in een hoogglans kan worden uitgevoerd.</p><p>Met de juiste voorbereidingen gaat dit minstens zolang mee.</p><p>Succes,</p><p>Johan </p>
- Jan Oudijk
- Elite lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 00:02 #91253
door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Minilite's: (poeder-)coaten of spuiten?
Ik heb mijn velgen in HeerHugoWaard bij de verzinkerij laten poedercoaten.Deze hebben een procede waardoor ook aluminium gecoad kan worden met een prachtige hoogglans tot resultaat!!Gr Jan.
- jo jo (GAST)
- Elite lid
-
Minder
Meer
07-02-2009 12:58 #91252
door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic Minilite's: (poeder-)coaten of spuiten?
<p>Hangt er van af wat je er voor over hebt en hoe lang je er mee wil blijven doen .</p><p>Spuiten is vaak duurder ,maar als je over 10 jaar je velgen nog een keer wil doen is je straler een stuk blijder dan met gepoedercoate velgen.</p><p>Kies je toch voor poedercoaten: zoek wel een bedrijf dat goed kan poedercoaten (ervaring met lichtmetaal)</p>