164 Rollen
- Rik Noorman (GAST)
- Verbannen
-
Ik ben bezig mijn 164 uit 1969 een goede beurt te geven, alle roest verwijderen, nieuwe stukken inzetten waar nodig etc.
Nu wil ik de auto voorzien van een nieuw laagje verf, en volgens de verfwinkel is dit goed te doen met een roller en de juiste verf. Tot nu toe dus nog geen problemen. Het probleem is dat ik een stofvrije ruimte nodig heb om de nieuwe laag er op te zetten. Ik heb een loods waar ik in kan klussen, maar daar is het verre van stofvrij.
Heeft iemand een cabine in Noord Nederland die ik zou kunnen gebruiken, of heeft iemand een goed idee/ervaring met het bouwen van een soort van cabine dmv plastic oid?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...0combi/Afzuiger4.jpg
" />
i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...ombi/afzuiger1-1.jpg
" />
i43.photobucket.com/albums/e390/weergalo...amazoncombi006-3.jpg
" />
- Rik Noorman (GAST)
- Verbannen
-
Ik had zelf ook al iets bedacht met een tent bouwen van plastic. Maar nu nog voor weinig een partytent vinden die lang genoeg is.
Iemand nog wat staan?
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
- Rik Noorman (GAST)
- Verbannen
-
Het is een zeer leerzame discussie. Ik heb me ook voor laten lichten bij een verf zaak in Groningen, en daar zal ik de materialen dan ook gaan halen.
Blijf ik met het probleem zitten dat ik een soort van verftent moet bouwen in mijn loods. Het is een grote loods, dus ruimte zat om er bijvoorbeeld een partytent overheen te zetten. Is er iemand die een partytent voor mij te leen heeft, of een plek weet/heeft om de auto te verven?
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Rik Noorman (GAST)
- Verbannen
-

Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )