voorscherm amazone vervangen
- Hans Hoogeslag (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
09-03-2009 22:27 #49817
door Hans Hoogeslag (GAST)
voorscherm amazone vervangen is gemaakt door Hans Hoogeslag (GAST)
<p>hoi ik wil nieuwe stalen voorschermen op mijn amazone plaatsen maar nu zijn er in door de vorige eigenaar nieuwe binnenschermen geplaatst nu moet ik onder de boutjes plaatjes leggen om de goede hoogte te krijgen passen de nieuwe binnenschermen altijd slecht ???? en moet hij altijd met kit worden opgevuld ??? of is de vorige reparatie gewoon slecht gedaan ?</p><p>ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft groeten hans.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudolf Kleyn
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-03-2009 09:39 #91507
door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic voorscherm amazone vervangen
<p>Nieuwe binnenschermen goed plaatsen is vooral een kwestie van heel nauwkeurig werken. Meten hoe het oude schern zat, merken, nog eens meten als het oude is weggeslepen etc. Het nieuwe eerst met hechtlassen aanbrengen en voor het aflassen het buitenscherm ook nog eens passen. De pasvorm van de binnenschermen (als je goed plaatwerk hebt gekocht) is niet zozeer het probleem, wel het punt waar het oude is weggeslepen en het nieuwe weer wordt aangezet. Waarschijnlijk is dat niet precies genoeg gedaan, en zit er weinig anders op dan met vulplaatjes te werken, of het overdoen.
Op de site van veterancar (Bas de Koning, kun je stap voor stap zien hoe het plaatsen van het binnenscherm in zijn werk gaat link: www.veterancar.nl/vervangen_voorschermenAz.htm
Overigens moet je altijd een goede kit aanbrengen tussen het scherm en het binnenscherm om te voorkomen dat er vocht tussen de randen kan komen, ook als het wel goed past. Dat geldt ook voor de naad tussen het front en het voorscherm.
Succes</p><p> </p>
Op de site van veterancar (Bas de Koning, kun je stap voor stap zien hoe het plaatsen van het binnenscherm in zijn werk gaat link: www.veterancar.nl/vervangen_voorschermenAz.htm
Overigens moet je altijd een goede kit aanbrengen tussen het scherm en het binnenscherm om te voorkomen dat er vocht tussen de randen kan komen, ook als het wel goed past. Dat geldt ook voor de naad tussen het front en het voorscherm.
Succes</p><p> </p>
- Hans Hoogeslag (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
10-03-2009 20:09 #91506
door Hans Hoogeslag (GAST)
Beantwoord door Hans Hoogeslag (GAST) in topic voorscherm amazone vervangen
<p>Rudolf bedankt voor de tip ik denk dat ik hem maar iets op moet vullen door de kit die er tussen moet zie je dat later hoop ik niet te veel van terug groeten Hans.</p>