doorhangen body

• Hans Hoogeslag (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
11-04-2009 21:54 #49746 door Hans Hoogeslag (GAST)
doorhangen body is gemaakt door Hans Hoogeslag (GAST)
<p>ik heb een kale body dus zonder motor bak en assen in een spit hangen en moet nu nieuwe deurplaten monteren heeft iemand ervaring of een amazone de naden van het portier veel veranderen als hij weer op de wielen staat met motor er in dus is het verstandig om hem eerst op de wiellen te zetten en dan portierplten te vervangen ??? alvast bedankt groeten hans.</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bernard Piek
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-04-2009 09:36 #91874 door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic doorhangen body
Ik begrijp de vraag niet helemaal. De afmetingen van een deur zijn vast, de deuren zijn uitwisselbaar tussen amazones onderling. Als je de plaat vervangt moet de nieuwe net zo groot zijn als de oude en op het frame passen. Je gebruikt dus niet de deurplaat om de ruimte tussen de deur en de stijlen/dorpel aan te passen.
Ik heb zelf ook eens een spit gebouwd en mijn ervaring is dat een amazone, en zeker een kale, dat zonder merkbare vervorming doorstaat.

• Hans Hoogeslag (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
13-04-2009 13:29 #91873 door Hans Hoogeslag (GAST)
Beantwoord door Hans Hoogeslag (GAST) in topic doorhangen body
<p>ik bedoel eigenlijk te zeggenals ik de naden tussen de deur nu goed zet en ik hang alles goed af en zet hem als hij klaar is op de wiellen met motor en bak er in zullen de naden dan hetzelfde blijven </p><p> </p>

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-04-2009 23:40 #91872 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic doorhangen body
ALs het dak erop zit en de dorpels en bodem ook dan zie ik het probleem niet maar wil je zekerheid dan pas de deuren erin hangen als ie op zijn wieltjes staat. En dan geef ik je gelijk een tip, hang je deuren af met de dorpel lijst gemonteerd dit had ik dus niet gedaan met als gevolg dat me deur toch te laag hing ook al dacht ik van niet. Deurrubber gootje kwam tegen de dorpellijst. Heb mijn dorpellijst aangepast want dat ging sneller dan de deur opnieuw afhangen.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD