tochtraam- en kofferdeksel rubbers
- Bart Coppens
- Senior lid
-
Minder
Meer
01-05-2009 23:35 #49722
door Bart Coppens
tochtraam- en kofferdeksel rubbers is gemaakt door Bart Coppens
<p>Hoi allemaal,</p><p>Morgen kan ik d'r eindelijk gaan halen
Mijn 4 deurs '65 Ama. Het eerste dat ik zal moeten ondernemen is het plaatsen van diverse rubbers. Het gaat om de rubbers om de 3-hoekige tochtraampjes in de voorportieren (beide zijden) en de rubbers voor de kofferdeksel.</p><p>Welke moet ik nu hebben, heb dit gevonden;
volvoklassiekeronderdelen.nl/shopping/pr...php?products_id=2079
volvoklassiekeronderdelen.nl/shopping/pr...php?products_id=1959 </p><p>Zijn dit de goede? En/of heb ik meer materiaal nodig?</p><p>Heb het forum doorgespit over bevestigingsmethodes en welke kit al dan niet te gebruiken. Maar het is allemaal een beetje tegenstrijdig. Alle info is welkom!</p><p>Bart</p>

volvoklassiekeronderdelen.nl/shopping/pr...php?products_id=2079
volvoklassiekeronderdelen.nl/shopping/pr...php?products_id=1959 </p><p>Zijn dit de goede? En/of heb ik meer materiaal nodig?</p><p>Heb het forum doorgespit over bevestigingsmethodes en welke kit al dan niet te gebruiken. Maar het is allemaal een beetje tegenstrijdig. Alle info is welkom!</p><p>Bart</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
02-05-2009 09:38 #91956
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic tochtraam- en kofferdeksel rubbers
<p>Hoi Bart,</p><p>Welkom bij de club! Een eerstvolgende goede investering (na uiteraard je Amazon zelf) is de V44 cd-rom. Hierop staan vele scans, allerlei onderdelenboeken, een bron van informatie dus.</p><p>Aan de hand van de onderdelenboeken kun je namelijk de volvo onderdeelnummers achterhalen.</p><p>Wat jij zoekt is volgens mij dan het volgende:</p><p>- Tochtraamrubber links = 673457
- Tochtraamrubber rechts = 673458
- Kofferbakrubber = 671687</p><p>Uiteraard kun je ook even bij de club (het Volvo Onderdelen Depot (VOD) kijken. Zie in het menu Onderdelen Bestellen > VOD Artikelen bestellen.</p><p>Hier kun je ook die CD bestellen. Zoek op nummer 120 of op CD, dan is het het bovenste zoekresultaat.</p><p>De prijzen van het VOD online zijn wel excl. BTW.</p><p>Wat je waarschijnlijk ook nog nodig hebt is speciale rubberlijm voor het kofferbakrubber en klinknagels voor het weer in elkaar zetten van je klapramen. Bij het VOD kunnen ze je vast adviseren wat je precies nodig hebt,</p><p>Groeten Lars</p>
- Tochtraamrubber rechts = 673458
- Kofferbakrubber = 671687</p><p>Uiteraard kun je ook even bij de club (het Volvo Onderdelen Depot (VOD) kijken. Zie in het menu Onderdelen Bestellen > VOD Artikelen bestellen.</p><p>Hier kun je ook die CD bestellen. Zoek op nummer 120 of op CD, dan is het het bovenste zoekresultaat.</p><p>De prijzen van het VOD online zijn wel excl. BTW.</p><p>Wat je waarschijnlijk ook nog nodig hebt is speciale rubberlijm voor het kofferbakrubber en klinknagels voor het weer in elkaar zetten van je klapramen. Bij het VOD kunnen ze je vast adviseren wat je precies nodig hebt,</p><p>Groeten Lars</p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Bart Coppens
- Senior lid
-
Minder
Meer
05-05-2009 23:28 #91955
door Bart Coppens
Beantwoord door Bart Coppens in topic tochtraam- en kofferdeksel rubbers
<p>Hoi Lars,</p><p>Bedankt voor de tip en de info! Ik ga ermee aan de slag.</p><p>Cheers</p>