sleutel portierslot

• 08470-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2009 14:12 #49656 door 08470-dummy
sleutel portierslot is gemaakt door 08470-dummy
<p>Beste Volvoten,</p><p>Ik heb mijn portierslot vervangen door een 2e hands exemplaar. Helaas zat daar geen sleutel bij.</p><p>Weet iemand waar ik een sleutel kan bestellen ? </p><p>Het slotnummer heb ik.</p><p>Hans IJzerman</p><p>e-mail: j.ijzerman492@upcmail.nl </p><p>Tel. 038-4479656</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-06-2009 14:58 #92317 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic sleutel portierslot
Probeer eens bij www.sleutelprof.nl

• Jan Oudijk
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
15-06-2009 15:40 #92316 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic sleutel portierslot
Ik had hetzelfde probleem en voor mijn heeft de firma Ootjes op de Stadionkade in Amsterdam de oude sleutel in het andere portierslot inorde gemaakt ,zodat ik met dezelfde sleutel de portieren kon openen.Gr Jan Oudijk.

• Leo Staats
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
15-06-2009 16:12 #92315 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic sleutel portierslot
Ik weet niet welk model. Maar het VOD levert misschien komplete setjes met cylinders en sloten voor amazon en katterug. In de VOD prijslijst zie ik diverse sloten staan. Success.

• 08470-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-06-2009 13:34 #92314 door 08470-dummy
Beantwoord door 08470-dummy in topic sleutel portierslot
<p>Hallo Jan Oudijk,</p><p>Bedankt voor je reaktie. Je slaat de spijker op zijn kop. Ik kan een sleutel bestellen bij de Sleutelprof, maar dan zit ik met 2 sleutels, 1 voor het linker en 1 voor het rechter portier.</p><p>Maar nu het volgende: <em>moet ik naar de firma Ootjes toe</em> ? En moet de cilinder dan uit het nieuwe portierslot gehaald worden, voordat men de cilinder geschikt kan maken voor de oude sleutel ? Of kan men mijn oude sleutel aanpassen, zodat die ook past op het nieuwe slot ?</p><p>Op zich kan dat allemaal wel, maar ik heb net met veel pijn en moeite het slot vervangen. En dan zou ik nu alles weer los moeten halen.</p><p>( Rene en Leo trouwens ook nog bedankt voor jullie reaktie)</p>

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
16-06-2009 13:57 #92313 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic sleutel portierslot
<p>In principe is het afhankelijk van de cilinder welke sleutel erop past. Het wil echter nog wel eens dat cilinders dusdanig versleten zijn dat er meerdere sleutels op passen. Soms is het zelfs zo dat het met je huissleutel kan.</p><p>Om dus eenzelfde sleutel te laten passen op twee verschillende cilinders lijkt mij dus geen goed teken. Tenzij een sleutelfirma de karakteristieken van een cilinder kan aanpassen en deze voor beide deuren gelijk maakt.</p><p>Het is nog wat extra werk, maar persoonlijk zou ik gaan voor het volgende bij het VOD:</p><p>663804 SLOTSET (3 STUKS) AMA SED. 62.95 euro </p><p>Je krijgt dan 3 cilinders die je in je deurgreep en kofferbakgreep maakt. Dan heb je voor je deuren en kofferbak dezelfde sleutel en heb je een nieuwe cilinder. (Waardoor je hem niet met een willekeurige paperclip open maakt).</p><p>Succes,</p><p>Groeten Lars</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD