Mysterie: Zonnekap past niet (te groot)

Lees meer
22-05-2024 15:12 - 22-05-2024 21:16 #1045210 door Pascal Kogelman
Mysterie: Zonnekap past niet (te groot) is gemaakt door Pascal Kogelman
Ik heb een gangstakappa gekocht die voor een Amazon zou zijn. Nu blijkt tijdens monteren dat de kap te groot is voor de Amazon; hij steekt aan weerszijden uit. De lengte vd kap is 140 cm (kortste afstand tussen de beide uiteinden). 
Waarschijnlijk is deze kap dan voor een ander type Volvo/auto: kan iemand mij vertellen voor welk model deze kap dan wel is want ik heb er zo niets aan? Zie: foto's ter verduidelijking
groet,
Kogelman
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-05-2024 16:59 - 24-05-2024 17:03 #1045229 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic Mysterie: Zonnekap past niet (te groot)
gangsterkap-groen-volvo-ama-gk120gr-3.jpeg[/attachment]Ik weet niet waar je deze hebt gekocht, maar de gangsterkappa is duidelijk niet voor de Amazon. Die 120cm lang en de boven- en onderkant zijn niet gelijk. Alsa deze verkocht is als zijnde voor de Amazon dan ben je duidelijk verkeerd geïnformeerd. Terug ermee en een kappa kopen bij een van de Amazon garages, b.v. bij Dries Bakkenes in Barneveld.   [attachment=44819]

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-05-2024 20:04 #1045230 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Mysterie: Zonnekap past niet (te groot)
De kap heb ik vorig jaar een keer gekocht via Marktplaats, gegevens vd verkoper heb ik niet meer dus retour doen is niet mogelijk. Waar het mij nu om gaat is: van welk type auto is deze kap dan wel? Dan ga ik de kap te koop aanbieden bij de juiste liefhebbers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-05-2024 11:21 #1045237 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic Mysterie: Zonnekap past niet (te groot)
Gezien de breedte vermoed ik dat deze op een amerikaanse auto past. 

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.