Rozetten bumper Amazon overrider

Lees meer
08-11-2023 09:22 #1042878 door K.W. Stoel
Rozetten bumper Amazon overrider is gemaakt door K.W. Stoel
via MP heb ik een mooi stel voorbumper rozetten  voor mijn Amazon gekocht maar bij montage blijkt dat ze niet passen.
Het rubberen beschermrandje van de oude roset is de te kort voor de nieuwe roset, die ronding is dus groter. Aan de binnenkant van de rozetten zitten stickers met de vermelding van overrider. Is er een afwijkend model model bumper van de Amazon?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-11-2023 13:32 - 08-11-2023 13:32 #1042882 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Rozetten bumper Amazon overrider
Hallo,
op je foto is een achterbumperrozet / overrider te zien en in je tekst staat voorbumper rozetten.
Ik weet niet of er in de tekst per vergissing voor ipv achter staat of dat je daadwerkelijk een achterrozet op een voorbumper wil zetten, dat past namelijk niet.
De voorbumperrozetten zijn langer, en zijn trouwens links en rechts iets verschillend zodat ze op de schuin verlopende bumper toch recht naar voren staan.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-11-2023 14:29 #1042883 door K.W. Stoel
Beantwoord door K.W. Stoel in topic Rozetten bumper Amazon overrider
Dank je wel Rudi voor je reactie. Ik blijf het een vreemde zaak vinden ondanks je uitleg. In de rosetten zit een sticker met de tekst “front overrider” en zowel op de voor als achterbumper passen de rosetten niet. 
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-11-2023 14:58 #1042884 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Rozetten bumper Amazon overrider
Ik moet me corrigeren: ik had wel juist gezien dat het geen Amazon voorrozetten zijn, maar nadat ik de foto nog eens bekeken heb: het zijn ook geen Amazon achterrozetten.
Weet je zeker dat ze van/voor een Volvo zijn? Er zijn veel auto's in die jaren die vergelijkbare rozetten hadden.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.