hoe 'n gast lid wordt
- marcel van der knaap (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2009 21:53 #49510
door marcel van der knaap (GAST)
hoe 'n gast lid wordt is gemaakt door marcel van der knaap (GAST)
<p>Is er iemand die mij kan vertellen hoe je lid wordt van deze club? Ik heb mij 6 of 8 augustus via de site als lid gemeld, mij -bij het uitblijven van 'n reactie per mail- via 2 emailadressen (
ledenadministratie@v44.nl
+
info@v44.nl
) gemeld met de vraag die ik nu ook via dit kanaal stel, 'n keer of 4 het ene telefoonnummer gedraaid van de contactpersoon die bij "als lid inschrijven" wordt genoemd en 'n keer of 5 het telefoonnummer van de andere contactpersoon gedraaid, alle 9 keren geen gehoor gekregen en nu verkeer ik -uiteraard- in grote wanhoop. Zou 't nog wat worden?</p><p> </p><p>En o ja: de directe aanleding om lid te worden ontstond toen ik vaststelde dat mijn rembekrachtiger stuk is en ik een nieuwe wilde bestellen via de VOD. Schiet allemaal niet erg op dus en vandaar deze ultieme poging om mijn geval onder de aandacht van invloedrijke clubleden te brengen.</p><p>Trouwens wel interessant, dat forum. Je leest en hoort nog 's wat.</p><p> </p><p>Marcel van der Knaap</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Joost Buiting (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-08-2009 22:03 #93078
door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic hoe 'n gast lid wordt
<p>Marcel vergeet niet dat het vakantietijd is en alles natuurlijk op een laag pitje draait!</p><p>De club word gerund door vrijwilligers dus deze gaan ook gewoon op vakantie.</p>
- marcel van der knaap (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-08-2009 21:52 #93077
door marcel van der knaap (GAST)
Beantwoord door marcel van der knaap (GAST) in topic hoe 'n gast lid wordt
Joost, dat begrijp ik natuurlijk wel. Ik ben ook niet boos, maar ik vind 't jammer dat ik niet doorkan met die remmen. En nu ik m'n bericht weer doorlees, had ik 't ook wel 'n tikkie anders kunnen schrijven. In ieder geval niets ten nadele van de mensen die de club runnen. Maar goed, niet teveel van dit soort gedoe op deze plek, daar is 't forum niet voor. Ik blijf proberen, 't komt vast goed (met m'n lidmaatschap).
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-09-2009 08:32 #93076
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic hoe 'n gast lid wordt
<p> </p><p>de door jou gebruikte e-mail adressen zijn i.i.g. de juiste; heeft waarschijnlijk inderdaad nog te maken met de vakantieperiode. je zou het ook nog telefonisch kunnen proberen: </p><p>Marcel & Sandra van Soest</p><p>078 - 6150717</p><p>de club is altijd blij met nieuwe leden, dus ik weet zeker dat het zeer binnenkort goed gaat komen;</p><p>zowel met je lidmaatschap als met je remmen!</p><p>welkom bij de vereniging!</p>
Groet, Hans
- Rob Funcke
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
01-09-2009 23:14 #93075
door Rob Funcke
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
Beantwoord door Rob Funcke in topic hoe 'n gast lid wordt
<p>Hallo Marcel,
We hadden inderdaad een probleem bij het aanmelden van nieuwe leden. De e-mail die je krijgt als je automatische incasso hebt aangevinkt bleek niet te werken. Dit probleem is inmiddels opgelost.
Je krijgt nu weer automatisch een mail met lidnummer en pincode. Met deze gegevens kan je inkopen doen bij het VOD. Dus ook tijdens een vakantieperiode gaat dit weer lukken. Succes.</p>
We hadden inderdaad een probleem bij het aanmelden van nieuwe leden. De e-mail die je krijgt als je automatische incasso hebt aangevinkt bleek niet te werken. Dit probleem is inmiddels opgelost.
Je krijgt nu weer automatisch een mail met lidnummer en pincode. Met deze gegevens kan je inkopen doen bij het VOD. Dus ook tijdens een vakantieperiode gaat dit weer lukken. Succes.</p>
Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
- Joost Buiting (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-09-2009 14:51 #93074
door Joost Buiting (GAST)
Beantwoord door Joost Buiting (GAST) in topic hoe 'n gast lid wordt
<p>gelukkig het gaat lukken!</p><p>Welkom bij de club!!!</p>
- Bezoeker
-
04-09-2009 21:30 #93073
door
Beantwoord door in topic hoe 'n gast lid wordt
Nou moe, zoveel goede zorgen had ik ook weer niet verwacht. En ter geruststelling van jullie allen: ik bleek al in de pijplijn te zitten en nu ben ik lid!!! Mooi clubblad, trouwens.
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-09-2009 20:14 #93072
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic hoe 'n gast lid wordt
<p>ach ja, we koesteren onze nieuwe leden maar een beetje...</p><p>fijn dat 't gelukt is, gaat met de rembekrachtiger ook vast goedkomen!</p>
Groet, Hans