P1800 grille van ABS plastic weer mooi zwart maken

• Peter Rumen
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
20-01-2010 22:44 #49270 door Peter Rumen
<p>Wie heeft er tips om de verweerde grille van ABS plastic weer mooi zwart te krijgen zonder direct aan zwart spuiten te denken.</p><p>Peter Rumen</p>

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-01-2010 23:05 #94288 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic P1800 grille van ABS plastic weer mooi zwart maken
Ik weet niet wat ABS plastic is maar misschien kun je hem met de hand of machinaal polijsten

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-01-2010 23:30 #94287 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic P1800 grille van ABS plastic weer mooi zwart maken
het zwart plastiken sierwerk aan mijn 945 hou ik glimmend door het af en toe met WD40 in te spuiten en het daarna met een doek uit te wrijven. Het zelfde doe ik overigens met het chroomwerk aan mijn Amazon, met dit verschil dat ik na de doek over het chroom een stuk keukenrol gebruik om de hoogglans te bereiken.

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

• Eric Jansen (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-01-2010 00:04 #94286 door Eric Jansen (GAST)
Beantwoord door Eric Jansen (GAST) in topic P1800 grille van ABS plastic weer mooi zwart maken
Met gekookte lijnolie van de bouwmarkt gaat plastic er weer netjes uitzien, houd ook een behoorlijke tijd.

• P. Niem
  • Elite lid
  • Elite lid
  • Geen eigen naam vanwege zoekmachine indexering
Meer
22-01-2010 12:18 #94285 door P. Niem
Beantwoord door P. Niem in topic P1800 grille van ABS plastic weer mooi zwart maken
Bumperzwart werkt ook. Voor minder dan 2 euro te krijgen bij de Action.

1800E
vimeo.com/volvoac

• Peter Rumen
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
24-01-2010 23:53 #94284 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic P1800 grille van ABS plastic weer mooi zwart maken
<p>Heren,</p><p>Bedankt voor jullie tips! Van WD40 weet ik dat het een wondermiddel is want daar heb ik ook mijn haperende richtingaanwijder in de stuurkolom weer mee aan de gang gekregen. Lijnzaadolie is ook zoiets wonderbaarlijks want 1 eetlepel per dag innemen is ook goed voor je nagels en de huid! Zal ook zeker goed zijn voor het opfrissen van plastic.</p><p>Ik zal ze beiden eens testen.</p><p> </p>

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD