Exacte plaats 122S schildje.
- Jeroen Dingemans (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 15:32 #49226
door Jeroen Dingemans (GAST)
Exacte plaats 122S schildje. is gemaakt door Jeroen Dingemans (GAST)
Hallo Leden,
Mijn Amazon is overgespoten en ziet er weer prachtig uit. De schildjes op de spatborden zijn er ook afgeweest en zaten al met dubbelzijdig plakband vast. Ik kan nu niet meer zien waar ze gezeten hebben. Is er iemand die dit even op wil meten bij zijn of haar amazon?
Het handigste is om vanaf de sierstrip en de naad tussen het spatbord en de deur te meten.
Alvast bedankt!
Groet,
Jeroen Dingemans
(die zijn ledenpasje kwijt is)
Mijn Amazon is overgespoten en ziet er weer prachtig uit. De schildjes op de spatborden zijn er ook afgeweest en zaten al met dubbelzijdig plakband vast. Ik kan nu niet meer zien waar ze gezeten hebben. Is er iemand die dit even op wil meten bij zijn of haar amazon?
Het handigste is om vanaf de sierstrip en de naad tussen het spatbord en de deur te meten.
Alvast bedankt!
Groet,
Jeroen Dingemans
(die zijn ledenpasje kwijt is)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willy De Baere
- Platinum lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 17:06 #94591
door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic Exacte plaats 122S schildje.
<p>de emblemen 122S en 121 hebben dezelfde afmetingen. Als de sierstrip op
de oorspronkelijke plaats zit, zie dan mijn bijdrage tot "positie embleem", of:</p><p> </p><p> www.v44.nl/main.php?mi_key=2&mi_value=22..._description=positie embleem&mi_sitelocator=1</p><p> </p><p>met de daarin vermelde afstanden zit je embleem ongeveer goed denk ik.
</p>
de oorspronkelijke plaats zit, zie dan mijn bijdrage tot "positie embleem", of:</p><p> </p><p> www.v44.nl/main.php?mi_key=2&mi_value=22..._description=positie embleem&mi_sitelocator=1</p><p> </p><p>met de daarin vermelde afstanden zit je embleem ongeveer goed denk ik.
</p>
- 10957-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2010 19:30 #94590
door 10957-dummy
Beantwoord door 10957-dummy in topic Exacte plaats 122S schildje.
35mm van onderkant sierlijst en 25mm van de zijkant (stijl/lijst) zijn hanteerbare afmetingen voor de schildjes.