sloten portier vervangen
- jeroen thoonen (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
13-05-2010 08:20 #49034
door jeroen thoonen (GAST)
sloten portier vervangen is gemaakt door jeroen thoonen (GAST)
Mijn amazon combi moet weer naar de apk,
en nou werken een aantal portier sloten niet meer, waardoor je ze van buiten niet open krijgt.
NU heb ik er nog 2 liggen die het palletje wel indrukken en zo de deur ontgrendelen. Maar moet ik om de oude te vervangen
het raam er ook uit halen om bij de portiersloten te komen,
of kun je er van binnenuit bij? Ik heb ze namelijk nog nooit vervangen. Dus als iemand dit ees gedaan heeft en handige tips heeft, mijn dank
Jeroen
en nou werken een aantal portier sloten niet meer, waardoor je ze van buiten niet open krijgt.
NU heb ik er nog 2 liggen die het palletje wel indrukken en zo de deur ontgrendelen. Maar moet ik om de oude te vervangen
het raam er ook uit halen om bij de portiersloten te komen,
of kun je er van binnenuit bij? Ik heb ze namelijk nog nooit vervangen. Dus als iemand dit ees gedaan heeft en handige tips heeft, mijn dank
Jeroen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-05-2010 19:11 #95458
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic sloten portier vervangen
Bekleding d'r af en raam omhoog en je kunt dan alles demonteren wat maar met je deurklink en slot te maken heeft.
- Rogier Duijndam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2010 10:07 #95457
door Rogier Duijndam (GAST)
Beantwoord door Rogier Duijndam (GAST) in topic sloten portier vervangen
ik raad je wel aan om een "tang portierkrukveer" te kopen. dat scheelt je zeker 5 keer uitschieten met een schroevendraaier en 3 pleisters. je kan deze bestellen in de VOD winkel.
succes!
succes!