kleurmenger regio Den Haag

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-05-2010 16:27 #49020 door 05703-dummy
kleurmenger regio Den Haag is gemaakt door 05703-dummy
<p>Hallo, ik heb een turcoise 145, kleurnummer 104.</p><p>Een aantal jaar geleden heb ik deze kleur wel eens laten mengen, maar 't was 'm net niet. ofwel de auto is verkleurd, ofwel hij is ooit in de verkeerde kleur overgespoten...</p><p>Ik heb weer wat plekjes bij te schilderen/spuiten en wil uiteraard graag dezelfde kleur als dat de auto heeft. heeft er iemand ervaring met een verfmenger in de regio Den Haag die wel de juiste kleur kan maken?</p><p>Groet, Hans.</p>

Groet, Hans

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Dennis Boxem
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-05-2010 23:39 #95500 door Dennis Boxem
Beantwoord door Dennis Boxem in topic kleurmenger regio Den Haag
Ik heb erg goede ervaringen met deze mannen: www.deboerautolakken.nlWel een stukje auto meebrengen als je niet zeker bent dat de kleur niet origineel is. Daar ligt overigens meteen wel het probleem, als je een verkleurde lak hebt dan is het nog niet makkelijk om het 100 procent passend te krijgen. verkleuringen zijn meestal door licht en niet overal op de auto komt evenveel licht. Een stukje dashbord kan namelijk al een andere kleur hebben dan de motorkap. Ik heb bij mijn begin jaren 90 overgespoten Ama de asbak in geleverd, en dat ging prima. totaal geen kleurverschil. Of dat bij 40 jaar oude verf ook zo is durf ik niet te zeggen. grtz!Dennis

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-05-2010 07:31 #95499 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic kleurmenger regio Den Haag
<p>bedankt voor je reactie!</p><p>die van mij is een jaar of 10 geleden overgespoten schat ik; zal dus deels verkeluring zijn...</p><p>en een 145 heeft helaas geen kleine losse onderdelen in kleur die je kan inleveren...</p><p>ik rij wel eens langs bij de Boer om te kijken wat er mogelijk is.</p><p> </p>

Groet, Hans

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD