Deurrubber
- B.C.M. Voorn (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
24-09-2010 16:42 #48753
door B.C.M. Voorn (GAST)
Deurrubber is gemaakt door B.C.M. Voorn (GAST)
Hallo,
Tijdens een overpeinzing op kantoor kwam ik met de volgende vraag. Sinds aankoop zitten de rubbers op mijn portieren volgens mij verkeerd om, ofwel met de lage kant naar de deur en de hoge kant naar de deurpost staan. Klopt dit wel? Logischerwijs zou ik zeggen dat de rubbers andersom horen, met de lage kant naar de posten gericht, zodat de deuren vastzuigend dichtslaan.
Eenvoudig op te lossen, maar kan het op foto's niet vinden.
Gr
Bart
Tijdens een overpeinzing op kantoor kwam ik met de volgende vraag. Sinds aankoop zitten de rubbers op mijn portieren volgens mij verkeerd om, ofwel met de lage kant naar de deur en de hoge kant naar de deurpost staan. Klopt dit wel? Logischerwijs zou ik zeggen dat de rubbers andersom horen, met de lage kant naar de posten gericht, zodat de deuren vastzuigend dichtslaan.
Eenvoudig op te lossen, maar kan het op foto's niet vinden.
Gr
Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
27-09-2010 23:05 #96621
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic Deurrubber
<p>Hallo Bart,</p><p> </p><p>ze zitten goed, als je ze anders monteert dan komen ze klem te zitten tuissen deur en carrosserie, en kun je ze zien zitten als de deur dicht zit.</p><p>Nu (als het goed is) niet.</p><p> </p><p>Succes. Dries Bakkenes</p><p> </p>
- Sjef van Giersbergen
- Premium lid
-
Minder
Meer
27-09-2010 23:15 #96620
door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic Deurrubber
<p>Hallo Bart,</p><p>Volgens mij zitten ze goed, anders zitten ze bij mijn combi ook fout en dat heb ik liever niet. Belangrijker; het korte haakse eind vh rubber past maar op een manier op de haakse deurhoek, anders loopt de rest vh rubber niet meer synchroon met de bochten in de deur.</p><p>Gr. Sjef van Giersbergen.</p>