Spuiter gezocht in de regio Hoorn West Friesland

Lees meer
17-11-2022 14:11 #200911 door Hans de De Graaf
Spuiter gezocht in de regio Hoorn West Friesland is gemaakt door Hans de De Graaf
Beste forumleden, ik nader het punt dat mijn Amazon 2 deurs uit 1966 naar de spuiter kan. Graag aanbevelingen in de regio Hoorn/ Noord Holland/ West Friesland deze te laten overspuiten tegen een vriendelijk tarief.

Ik hoor graag jullie ervaringen en aanbevelingen
groet Hans de Graaf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-11-2022 14:35 - 17-11-2022 14:56 #200912 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic Spuiter gezocht in de regio Hoorn West Friesland
Ik heb mijn PV544 laten spuiten in Doe het zelf garage Heining (westelijk havengebied Amsterdam), zeer tevreden over kwaliteit en prijs
Ze mengen zelf de lak op kleur.
Als de auto strak en goed voorbereid aangeleverd wordt, is het helemaal niet zo duur.
Ze gebruiken ook goede kwaliteitslak, dus niet die moderne waterverfjes.
binnenkort laat ik er een 203 Peugeot spuiten, maar eerst gaat echt alle oude lak eraf.
De achterspatborden (die op de foto zijn voorlopig) heb ik laten stralen, hitteverzinken en poedercoaten (kostte 200 euro)
ik heb de spatborden van mijn Volvo PV ook dezelfde behandeling laten ondergaan, na het poedercoaten volgt het stakmaken, gronderen en ovenlakken.
Dan heb je nooit meer last van roest aan deze onderdelen. Ik kan het alleen maar aanraden.


lak eraf (ook aan de binnenkant van de deuren. Daarna strakmaken voor het spuiten.


 
 

 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-11-2022 14:54 #200913 door Hans de De Graaf
Beantwoord door Hans de De Graaf in topic Spuiter gezocht in de regio Hoorn West Friesland
Dag heer Hanot,
Dank voor de snelle reactie bedoel je de hobbyhal doe het zelf op de Heining in Amsterdam? Wil de auto niet zelf overspuiten maar laten doen en tevens de voorruit laten vernieuwen.
Ik hoor het graag.
Groet Hans de Graaf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-11-2022 15:02 - 17-11-2022 15:07 #200914 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic Spuiter gezocht in de regio Hoorn West Friesland

Dag heer Hanot,
Dank voor de snelle reactie bedoel je de hobbyhal doe het zelf op de Heining in Amsterdam? Wil de auto niet zelf overspuiten maar laten doen en tevens de voorruit laten vernieuwen.
Ik hoor het graag.
Groet Hans de Graaf
inderdaad, die bedoel ik.
De voorruit eruit nemen kan je best op voorhand doen, met speciale aandacht voor de raamsponingen. De voorruit terug plaatsen (voor mijn 544 was een eitje met mijn 2 linkerhanden)  Alleen die chroomstrips rond de ruiten zou ik laten doen door iemand met veel Volvo-ervaring. ik had ereerst eentje compleet verprutst (220 euro)
ik weet niet of ze daar ook voorruiten plaatsen, het blijft tenslotte wel een doe-het-zelf-garage

het kost allemaal wel geld en veel werk, maar je wordt ook zooo blij van het resultaat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-11-2022 13:04 #200935 door Perro
Beantwoord door Perro in topic Spuiter gezocht in de regio Hoorn West Friesland
Ik heb in de loop van de jaren bij De Paintbeer in Zwaag verschillende spuitklussen uitbesteed. Tank motorfiets en delen van een auto. Altijd voor een schappelijk tarief, zeker als je de auto wat langer kan missen en hij zijn tijd zelf kan indelen. Vaak is hij ook bezig aan eigen projecten. Zo heb ik daar een 911 en P1800 in restauratie gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-11-2022 11:42 #200947 door Hans de De Graaf
Beantwoord door Hans de De Graaf in topic Spuiter gezocht in de regio Hoorn West Friesland
Dank perro voor je bericht. Ik ken het bedrijf en heb voor mijn Mercedes W124 ook een keer het voorscherm laten spuiten daar. Zal ze eens bellen en heb inderdaad geen haast.
Wil ook de voorruit vervangen met nieuwe lijsten plaatsen. Wellicht hebben ze ook een oprijwagen om de auto daar naar toe te brengen. Is niet zo ver van Hoorn inderdaad.
Moet nog de onder sierlijst van de achterruit losnemen. Weet niet goed hoe deze bevestigd is. Deze is nog in prima staat maar wil hem toch demonteren voor de spuitklus.
Groet Hans de Graaf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.