schroeven niet los te krijgen van achterportier amaon combi

Lees meer
22-03-2022 17:20 #198230 door Ruud van Asma
Goedemiddag,

Ik ben al een tijdje bezig om de schroeven waarmee het achterportier van mijn Amazon combi vastzit los te krijgen maar ik krijg het niet zonder grof geweld voorelkaar.
Heeft iemand een tip?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-03-2022 18:24 #198233 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic schroeven niet los te krijgen van achterportier amaon combi
Slagschroevendraaier wil nog wel eens een uitkomst bieden.
Of als het die bolkopjes zijn en je erbij kunt een lange nijptang op de zijkant.
Maar ik heb er ook al wel eens een (houtdraad)bout op moeten lassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-03-2022 22:57 #198235 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic schroeven niet los te krijgen van achterportier amaon combi
Met een acetyleen- brander de bouten heetstoken.

groet,Niek de Boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Daan van Oosten Slingeland
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
24-03-2022 15:03 #198250 door Daan van Oosten Slingeland
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic schroeven niet los te krijgen van achterportier amaon combi
Ik heb een tijdje geleden met hetzelfde gestoeid. Was ermee naar Toncar in Berkel en Rodenrijs gereden, die de boel in 5 minuten los hadden. De truc? Passend en degelijk gereedschap. In dit geval een Ph4 schroevendraaier, waar je een steek of ringsleutel op kunt zetten om wat meer kracht te kunnen zetten. Met volle kracht de schroevendraaier in de kop duwen en draaien met de sleutel.

Wellicht kan luchtgereedschap ook uitkomst bieden, maar essentieel is een degelijke Ph4!

 

'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.