lakkleurcode

Lees meer
05-02-2022 13:08 #197646 door Jan Vrijvogel
lakkleurcode is gemaakt door Jan Vrijvogel
ben inhet bezit van een 164 van 1970 die oorspronkelijk okergeel was maar in de volvokleur blauw is over gespoten. nu zoek ik de lakleur code blauw om na de restauratie in die kleur over te spuiten. is er iemand die een blauwe rijd en even de code kan op zoeken voor mij zodat ik deoriginele lak er op kan zetten bvb dank  om deze kleur gaat het.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-02-2022 16:52 #197648 door Emo van Halsema
Beantwoord door Emo van Halsema in topic lakkleurcode
Kleur 102 (staalblauw metalic) is een erg mooie kleur voor een 164. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-02-2022 23:14 #197655 door Jan Vrijvogel
Beantwoord door Jan Vrijvogel in topic lakkleurcode
sorry ik vroeg niet wat een mooie kleur is voor mijn volvo, maar om de lakkleur die er nu opzit..mvg.jan lidnr16486

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-02-2022 23:20 #197656 door Jan Vrijvogel
Beantwoord door Jan Vrijvogel in topic lakkleurcode
102 is dat de kleur die er nu opzit. of is dit de kleur die u mooi vind. want dan ben ik niet helemaal duidelijk geweest.het gaat mij om de kleurcode van de foto. 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-02-2022 09:28 #197657 door Emo van Halsema
Beantwoord door Emo van Halsema in topic lakkleurcode
Het is natuurlijk goed mogelijk dat de auto in het verleden is gespoten in een niet Volvo kleur, dus moeilijk te zeggen wat het is. In 1970 en 1971 was de 164 leverbaar in staalblauw 102, vanaf 1972 in Light blue metallic, kleur 111. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-02-2022 14:35 #197670 door Jan Vrijvogel
Beantwoord door Jan Vrijvogel in topic lakkleurcode
dank voor uw antwoord hij was oker geel. endaar ben ik achter gekomen tijdens laswerkzaamheden daarom mijn vraag. ik had al het vermoeden dat het kleurcde 111 was code 112 is veel donkerder . mischie maak ik hem 2 keurig.. omdat al het laswerk onder de sierstrippen zit en de rest van het lakwerk goed is. maar voorlopig blijft het een kleur. bedankt voor uw reactie. ik hoop het resultaat snel te tonen bij een of andere treffen. maar ben nu bezig om er een rijdende restauratie van te maken.

 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-02-2022 16:45 #197674 door Emo van Halsema
Beantwoord door Emo van Halsema in topic lakkleurcode
Ik vind het zelf altijd storend als een kleur niet klopt met het type auto, of niet met het betreffende bouwjaar. Ik zou daarom in ieder geval voor de originele kleur, of een andere kleur gaan die dat bouwjaar voor de 164 leverbaar was. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.