Ruitenwisser armen demonteren amazon

Lees meer
17-08-2021 09:59 #195319 door Hans de De Graaf
Ruitenwisser armen demonteren amazon is gemaakt door Hans de De Graaf
In het kader van durf te vragen ben ik op zoek naar tips om de ruitenwisserarmen te demonteren. Normaliter zitten deze met een moertje vast op de assen. Ik durf eigenlijk niet aan de afdekkapjes te trekken. Of zitten deze bij de Amazon anders gemonteerd? Inspuiten met WD40? en dan een beetje wrikken? Graag jullie advies voor deze leek.
groeten Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arend-Jan van Hilten
  • Arend-Jan van Hilten's Profielfoto
  • Afwezig
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
17-08-2021 10:31 #195320 door Arend-Jan van Hilten
Beantwoord door Arend-Jan van Hilten in topic Ruitenwisser armen demonteren amazon
Beste Hans,

JK had hier laatst ook een vraag over, zie zijn topic:  www.volvokv.nl/forum/elektrische-install...serarmen-verwijderen

Groetjes,
Arend-Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-08-2021 10:41 #195321 door Hans de De Graaf
Beantwoord door Hans de De Graaf in topic Ruitenwisser armen demonteren amazon
Gezien Arend Jan, ga het zo proberen met steeksleutel 13, dankjewel. Zag er ook een opmerking over het busje bijstaan, heb je deze vernieuwd of kon je hem hergebruiken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arend-Jan van Hilten
  • Arend-Jan van Hilten's Profielfoto
  • Afwezig
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
17-08-2021 11:04 #195322 door Arend-Jan van Hilten
Beantwoord door Arend-Jan van Hilten in topic Ruitenwisser armen demonteren amazon
Ik heb die busjes gewoon zo gelaten, belangrijkste is dat de ruitenwisserarmpjes goed blijven zitten op het getande busje en niet loslaten tijdens het rijden. Die busjes gingen bij mij ook niet mee los met de armen, bleven gewoon zitten op het mechanisme.
Een keer op de snelweg had ik een ruitenwisserarm die loskwam, gelukkig bleef die liggen en kon ik die weer (beter) vastduwen, daarna geen problemen meer mee.
Groetjes, Arend-Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.