demontage reflector met gasaansluiting amazon combi

Lees meer
09-08-2021 21:35 #195240 door Ruud van Asma
Weet iemand hoe je de rechterachterreflector van een amazon combi waarachter de vuldop van de gastank verborgen zit demonteerd?
 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-08-2021 10:20 #195244 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic demontage reflector met gasaansluiting amazon combi
Hoi Ruud, wil je daar een aansluiting achter maken? De originele reflector heeft een aangelast draadeind en zit met een centrale moer vast. Te bereiken vanaf de binnenkant, onder je achterlicht- binnenwerk zeg maar. Je moet daarvoor de zij bekleding van de combi demonteren. 
Als je er al een LPG aansluiting hebt zitten is het een eigenbouw en per exemplaar verschillend.  Als het laatste het geval is is het leuk om wat foto's te plaatsen? 

Groeten, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-08-2021 11:50 #195246 door Albert de Leest
Beantwoord door Albert de Leest in topic demontage reflector met gasaansluiting amazon combi
Dag Ruud,

De reflector zou er opgeschroefd kunnen zitten. Zo heb ik het gemaakt bij mijn Amazon Combi.

Groeten Albert. 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2021 19:41 #195271 door Ruud van Asma
Beantwoord door Ruud van Asma in topic demontage reflector met gasaansluiting amazon combi
Hallo Hans,
Dank voor je bericht.
Hierbij 2 foto's. 
Groet, Ruud    
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2021 19:42 #195272 door Ruud van Asma
Beantwoord door Ruud van Asma in topic demontage reflector met gasaansluiting amazon combi
Hallo Albert,
Dankjewel voor je bericht.
Ik heb onder de reactie van Hans 2 foto's van mijn situatie geplaatst.
Groet, Ruud 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2021 20:14 #195275 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic demontage reflector met gasaansluiting amazon combi
Ziet er netjes uit Albert, normaal demonteer je de vuller door de vier M6 bootjes los te draaien, die zitten hier niet in. Wellicht vanaf de achterkant?

Groeten, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-08-2021 14:50 #195288 door Albert de Leest
Beantwoord door Albert de Leest in topic demontage reflector met gasaansluiting amazon combi
Dag Ruud en Hans,

Ruud sucses  met de Amazon Combi. Een LPG vulnippel op die plek is handig en het blijft daar zuiver,
Hans bedankt voor de waardering en het geeft weer moed om het nog een keer uit te voeren op een andere Amazon Combi.
Omdat deze al gespoten is moet ik voorzichtig omgaan met het grote gat te maken. Zoals jullie wel gezien hebben zit de
vulnippel houder in de binnenzijde van de reflector houder.Dit alleen maar dat het niet te veel opvalt.

Groeten Albert. 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.