reparatie onderdelen

Lees meer
20-07-2021 12:19 - 20-07-2021 13:17 #194922 door roland klinkenberg
reparatie onderdelen is gemaakt door roland klinkenberg
Hoi,

Ben reparatieonderdelen aan het bestellen en zie dat er verschillende merken zijn die dit aanbieden.
Bij Nordicar hebben ze het eigen merk Vantage, en bij b.v. ArtaParts in Emmen hebben ze Klokkerholm.
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met een van deze merken? Is b.v. de pasvorm OK?
Als ik hetzelfde winkelmandje aanmaak bij Nordicar en ArtaParts is die laatste 20% goedkoper....scheelt nogal...

gr,

Roland

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-07-2021 12:48 - 20-07-2021 14:05 #194923 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic reparatie onderdelen
Klokkerholm staat bij mij niet bekend om het goed passen van reparatieplaatwerk, Vantage is mij echter onbekend dus geen mening hierover. Dus bij de keuze tussen de twee kan ik niet helpen, maar eventueel weet iemand anders iets over Vantage.
Het niet goed passen is daarbij relatief: reparatieplaatwerk werd vooral vroeger zodanig gemaakt dat het over een slechte plek heen gelast kon worden, dus iets te groot in de vormen. Als men zulk reparatieplaatwerk nu mooi aansluitend in een gat wil plaatsen waar de slechte stukken uit geslepen zijn past het dan natuurlijk niet. Repro plaatwerk heeft daarbij vaak een duidelijk slechtere pasvorm dan origineel plaatwerk, soms kan men beter vanaf een vlak stuk plaat beginnen ipv repro plaatwerk aan te passen. Bij prijzen ook altijd opletten of inclusief btw, dat is 21% verschil.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-07-2021 13:51 #194924 door roland klinkenberg
Beantwoord door roland klinkenberg in topic reparatie onderdelen
Thanks!...ik neem dit mee in mijn overwegingen. Prijs was trouwens incl btw voor beide mandjes...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
20-07-2021 13:56 #194925 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic reparatie onderdelen
Zelf bestel ik meestal het plaatwerk bij de shop in Elshout+ vaak is daar ook nog origineel volvo plaatwerk te koop en ook als je het niet nodig hebt kan het worden geretourneerd,

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-07-2021 17:11 #194928 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic reparatie onderdelen
Ik weet wel van Klokkerholm Mercedes W114 spatborden dat het plaatwerk dunner was dan het origineel. Je kon het spatbord aan de bovenkant licht induwen. Bij het origineel was dit niet mogelijk. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.