Montage grill schroef onder front van Duett

Lees meer
27-05-2021 14:20 #194233 door Jeroen Brouwers
Montage grill schroef onder front van Duett is gemaakt door Jeroen Brouwers
Hallo
Vraagje want er is vast iets wat ik mis: hoe bevestig ik de grill op het front van mijn Duett? De grill zit bovenaan in de 'lip' die uitsteekt op het front, en onderin zit er dus een gat in het front voor de schroef. Maar die wordt van binnenuit vastgedraaid, cq van de binnenkant van het front. En daar is vanwege de ronde dwarsbalk bij het subframe zo weinig plaats dat ik er zelfs met een hand niet tussenin geraak.
Moet ik nou het hele front losmaken (radiator, motorkap, zijpanelen) zodat ik de schroef kan bereiken tussen de radiator en het front? 
Ik dacht het even te vragen want dat moet toch handiger kunnen...

Dank alvast

Grt
Jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-05-2021 16:38 #194235 door Koen Sollie
Beantwoord door Koen Sollie in topic Montage grill schroef onder front van Duett
Hallo Jeroen,
Bij onze Duett (1968) is de grille bevestigd dmv bouten via de binnenzijde van de schermen, 2 boutjes per scherm. Deze zitten geschroefd in tapgaten in de verticale zijden van de grille.
Groet, koen 

Ons werkpaard: 245DL 1982
Lekker toeren: Duett 1968
Restauratie project: Amazon 1965 originele NL auto sinds juli 1978 m'n eerste eigen Volvo
Wachten op betere tijden: Amazon Combi 1964

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2021 19:35 #195713 door Jeroen Brouwers
Beantwoord door Jeroen Brouwers in topic Montage grill schroef onder front van Duett
Hi Koen
Late reactie, maar idd, was bij mij ook zo. Had ik dichtgemaakt met plamuren en vergeten... zag je gelukkig binnenin nog.
Kortom: gelukt :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-09-2021 20:19 #195715 door Koen Sollie
Beantwoord door Koen Sollie in topic Montage grill schroef onder front van Duett
Hoi Jeroen,
Dankjewel voor de update en mooi dat het gelukt is!
Hartelijke groet, Koen

Ons werkpaard: 245DL 1982
Lekker toeren: Duett 1968
Restauratie project: Amazon 1965 originele NL auto sinds juli 1978 m'n eerste eigen Volvo
Wachten op betere tijden: Amazon Combi 1964

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.