het stellen van een deur

Lees meer
13-05-2021 20:55 #193957 door Bart Prins
het stellen van een deur is gemaakt door Bart Prins
Hallo Allemaal,

De linker voordeur van mijn Amazon hangt wat scheef (zie foto) en ik wil deze stellen. Voordat ik ga wurgen graag jullie advies : moet het afstellen via het deel van het scharnier dat aan de A stijl vast zit , of via het deel wat aan de deur vastzit.

Op de scharnieren zelf zit bijna geen speling , dat lijkt mij niet de oorzaak.

Alvast bedankt,

Bart Prins
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-05-2021 21:59 #193959 door Kevin de Graan
Beantwoord door Kevin de Graan in topic het stellen van een deur
Dag Bart, 
Het is inderdaad even een klusje om het netjes te krijgen. Het is lastig te zien op de foto, maar als hij in zijn geheel scheef hangt, zit het vaak op de A stijl. Let wel op want  de bevestiging zit achter je voorscherm. Moet je zelf kijken of je er zo bij komt of dat je voorscherm er af zou moeten. Misschien valt er met  het stellen een houtje of iets dergelijks tussen de deur en onder dorpel te houden zodat deze gelijk komt te zitten.  De diepte aan de deur en evenwijdigheid op de tussenstijl is te stellen op de deur zelf. Vooral de bevestiging op de deur heb je mogelijk een slagschroevendraaier nodig. 

Geen idee of je er wat aan hebt, maar succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-05-2021 01:25 #193961 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic het stellen van een deur
Beste Bart, lees even dit topic www.volvokv.nl/forum/body-exterieur/30480-linker-deur hierin wordt ook de sleutel vernoemt die je kunt gebruiken voo het stellen.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.